Draai nu al een beste tijd op win 7 home premium 64 bit, mooie OS voor als als je van xp overstapt naar 7
Zeker gebruiks vriendelijk

. Maar nu komt het leukste van alles, Ik had tot op heden noot problemen met me programma's tot dat ik de nieuwste msn had gedownload en geinstalleerd, mijn pc valt in slaap stand als ik er langer dan 10 min niks doe, dit heb ik gedaan omdat ik regelmatig zo maar uit het niets weg moet, en pc afsluiten heb ik vaak geen zin in omdat ik de tijd er niet voor heb, en ik vaak bezig ben met het maken van opdrachten van school. Nu heb ik al een keer eerder gehad dat als mijn pc uit zijn slaapstand komt dat mijn msn niet meer goed functioneerde. Iedereen in mijn lijst stond op offline, en gewoon op afwezig, en nu laatst weer hoor ik sms-te een vriend en hij zei, ik ben gewoon online maar jij niet.
En aangezien ik geen zin heb om iedere keer dat dit gebeurt msn opnieuw moet installeren en al me emo's kwijt raken heb ik niet zo veel zin in. en ik heb zelfs een hele schone installatie geprobeerd maar ja het was na 2 dagen weer raak dus...
Dus ik denk dat er ergens in msn iets niet goed zit, omdat deze blijkbaar niet goed overweg kan met de slaapstand van win 7 64 bit.