[Win 7] 64 bit Home Premium NL

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet het vernietigen, maar daardoor schakel je je RAID bios uit, waardoor de schijven dus apart worden gelezen.
Wat gaat er mis tijdens de windows 7 installatie, wat heb je zelf geprobeert?
Meer informatie is toch wel degelijk vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:06

AzzKickah

06-CENSORED

Je moet de RAID drivers in de setup van Windows 7 inladen.
Dan kun je het gewoon installeren.

Je kunt het wel terugzetten naar AHCI en dan zou het installeren ook goed kunnen gaan, maar dan kun je achteraf RAID niet meer aanzetten want dan boot Windows niet meer.

ff zoeken moet de oplossing bieden. Check de website van je RAID fabrikant (intel of zo) voor Pre-OS drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb er nogmaals wat tijd in gestoken. Andere DVD speler en RAID driver vanaf USB waren de truc.
Snap niet dattie ze niet vanaf DVD kon lezen maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai nu al een beste tijd op win 7 home premium 64 bit, mooie OS voor als als je van xp overstapt naar 7
Zeker gebruiks vriendelijk ;) . Maar nu komt het leukste van alles, Ik had tot op heden noot problemen met me programma's tot dat ik de nieuwste msn had gedownload en geinstalleerd, mijn pc valt in slaap stand als ik er langer dan 10 min niks doe, dit heb ik gedaan omdat ik regelmatig zo maar uit het niets weg moet, en pc afsluiten heb ik vaak geen zin in omdat ik de tijd er niet voor heb, en ik vaak bezig ben met het maken van opdrachten van school. Nu heb ik al een keer eerder gehad dat als mijn pc uit zijn slaapstand komt dat mijn msn niet meer goed functioneerde. Iedereen in mijn lijst stond op offline, en gewoon op afwezig, en nu laatst weer hoor ik sms-te een vriend en hij zei, ik ben gewoon online maar jij niet.

En aangezien ik geen zin heb om iedere keer dat dit gebeurt msn opnieuw moet installeren en al me emo's kwijt raken heb ik niet zo veel zin in. en ik heb zelfs een hele schone installatie geprobeerd maar ja het was na 2 dagen weer raak dus...

Dus ik denk dat er ergens in msn iets niet goed zit, omdat deze blijkbaar niet goed overweg kan met de slaapstand van win 7 64 bit.