Verwijderd

Topicstarter
Ja mensen, het is EINDELIJK zo ver, UPC gaat binnenkort CI + ondersteunen!
Dus dan kunnen die irritante boxen van upc de kliko in!

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/upc-ci-plus-20100913/

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-02 16:21

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Leuk voor in je nieuwe HDTV, maar zo ver ik weet kun je met CI+ geen HTPC bouwen. Dat zou pas echt gaaf zijn :D

Ik blijf nog wel even bij mijn HDTV DVR van UPC, deze doet (vaak) wel wat ik wil en staat toch beneden bij de TV

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Verwijderd

Die CI+ modules vindt ik altijd veel lijken op cardbus kaarten, zou er geen progsel zijn om een cardbus als CI+ slot te gebruiken?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:48

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:58:
Die CI+ modules vindt ik altijd veel lijken op cardbus kaarten, zou er geen progsel zijn om een cardbus als CI+ slot te gebruiken?
Volgens mij is de grap bij CI+ dat de kabelboer kan bepalen met welke apparaten tv gekeken mag worden (certificering). Dat zijn in de regel apparaten die zich houden aan de door de zender opgelegde restricties, bijvoorbeeld dat bepaalde programma's niet opgenomen kunnen worden of dat het HD signaal uitsluitend over een gecodeerde HDMI verbinding mag lopen.

Verwijderd

DexterDee schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:52:
Leuk voor in je nieuwe HDTV, maar zo ver ik weet kun je met CI+ geen HTPC bouwen. Dat zou pas echt gaaf zijn :D
Gewoon wachten tot er Glasvezel wordt aangelegd in je regio en dan IPTV pakken van Glashart Media. UPC is net als KPN een arrogant en autoritair bedrijf. Het zijn schroothondjes van de contentleveranciers. Zulke bedrijven zullen altijd alles blijven dichttimmeren met DRM en encryptie om HTPC gebruikers tegen te werken.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil niet ongezellig doen, feli met CI+ bij UPC, maar dit is meer een veredelde nieuwspost dan echt een topicstart. Mocht je het echt een discussie waard vinden, dan mag je een nieuw topic aanmaken met stof ter discussie (en een mooi voorzetje ;)).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.