Toon posts:

Vooraankonding 'Geen Xbox Live voor Nederlandse versie Wind

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie een vooraankonding voor een topic met
'Geen Xbox Live voor Nederlandse versie Windows Phone 7'

Volgens mij gaat dat echter over nieuws over de Engelstalige versie die wel al vanaf volgende maand in Nederland zou kunnen worden verkocht.
Wat de situatie is als de echte Nederlandse versie op de markt komen in april 2011 is niet geheel duidelijk.

Die beperkingen kun je zoals wel vaker ij xbox live of Zune ongetwijfeld door een adres in de VS in te voeren gewoon omzeilen want anders zou een amerikaan in Nederland ook zijn windows phone niet kunne gebruiken

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:30:
Ik zie een vooraankonding voor een topic met
'Geen Xbox Live voor Nederlandse versie Windows Phone 7'

Volgens mij gaat dat echter over nieuws over de Engelstalige versie die wel al vanaf volgende maand in Nederland zou kunnen worden verkocht.
Wat de situatie is als de echte Nederlandse versie op de markt komen in april 2011 is niet geheel duidelijk.

Die beperkingen kun je zoals wel vaker ij xbox live of Zune ongetwijfeld door een adres in de VS in te voeren gewoon omzeilen want anders zou een amerikaan in Nederland ook zijn windows phone niet kunne gebruiken
Gaat hier om de versie in Nederland, niet de Nederlandstalige.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Titel even verduidelijkt om verwarring te voorkomen :)

Ik ben helemaal geen stagiair

Verwijderd

Topicstarter
Volgens deze site zal de Nederlandstalige versie in Q2 van 2011 wel deze features ondersteunen
http://www.allaboutphones...-in-Nederland-gelekt.html