Advies home cinema system

Pagina: 1
Acties:
  • 560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulbouman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-12-2024
Beste Tweakers,

Vorige week heeft helaas mijn lcd tv het begeven.

Daarom heb ik besloten een nieuwe home cinema system aan te schaffen. Ik heb ongeveer een idee wat ik wil alleen denk ik dat wat deskundig advies wellicht wel verstandig is voordat ik de componenten echt ga aankopen.

Kort gezegd wil ik een lcd tv (full hd), en een dolby surround set die ik kan aansluiten op m'n ps3 (liefst mediabox) Het budget is ongeveer 1200 euro.

Wat ik op het oog heb is:

Lcd tv
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/42ld550/897112/

LG 42LD550
- 107 cm
- Full HD 1080
- Dynamisch contrast: 70000 :1
- Frequentie: 100Hz
- Reactiesnelheid: 2,4 ms

Verder heb ik dus een boxenset nodig en een receiver of een complete set. Het liefst zelfs met een mediabox. Enkel weet ik niet of dat mogelijk is.

Wat adviseren jullie mij?

Groet,

Paul

[ Voor 12% gewijzigd door paulbouman op 13-09-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chappelli
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-08-2023
ik adviseer je om eerst zelf onderzoek te doen naar welke functies je nodig hebt, hoe het eruit moet zien en dan nog eens hier terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Aangezien enig zelfonderzoek hier een beetje gewenst is, zou ik maar eens wat verschillende topics hier gaan doornemen...Voor 1200 euro is voldoende leuk spul te krijgen, maar niet op basis van wat je nu zegt. Hiermee kun je het beste naar de bcc gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik snap niet helemaal waarom je alles wil vervangen op het moment dat je tv stuk gaat. Zoek gewoon een nieuwe TV, en ga je eens rustig verdiepen in de audio en mediaplayers. De mogelijkheden zijn eindeloos! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dat voorkomt teleurstellingen in de toekomst.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.