Computers follow your orders, not your intentions.
[ Voor 7% gewijzigd door diabolofan op 13-09-2010 17:17 ]
Van een kabel? Dat slaat nergens op..diabolofan schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:17:
Ander aantal ampère?!
Een kleiner kabeltje betekend gewoon meer stroom debiet (kweet eigelijk niet of je dat van stroom mag zeggen)..
[ Voor 23% gewijzigd door PerfectLight op 13-09-2010 17:20 ]
Verwijderd
De volgende ochtend stond ie ondanks een hele nacht laden nog maar op 20%. Dus blijkbaar toch te veel weerstand. Iets dergelijks zal het dan ook wel met jouw kabeltje zijn..
Wel vreemd voor gewoon één kabeltje btw. Hij is niet veel langer dan de originele HTC kabel neem ik aan?
Als ik mijn gw620 met 5m verlengkabel laat duurt het ook zo lang, zonder is ie binnen 2 uur weer vol.
Kabels er tussenuit zal het wel zijn dus.
De oplossing is dan wss.: koop een betere kabel.
[ Voor 9% gewijzigd door Teuling op 13-09-2010 23:00 ]
Originele lader: laad slecht/niet
USB lader met microUSB kabel: laad slecht/niet
Computer met microUSB kabel: laad slecht/niet
SE USB lader met lange microUSB kabel: laad perfect
Dus óf 3 laders zijn stuk, óf ik had geluk bij de laatste combo, óf mijn telefoon heeft een rotte connector (daarom breng ik hem morgen ook weg)
Maar goed, heel kieskeurig dus
[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 13-09-2010 23:06 ]
Bij gebruik van de HTC-kabel 'charging: AC', bij de Motorola-kabel 'charging: USB'. De telefoon "ziet" dus verschil. Misschien inderdaad een te hoge weerstand door dunne adertjes in de Motorola kabel. Maar zoveel stroom gaat er nu toch ook weer niet doorheen?Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:40:
wat zegt ie bij 'status' in opties: opladen (USB) of opladen (AC) ?
Computers follow your orders, not your intentions.
Ik heb ook wel kabeltjes liggen die helemaal niet opladen (maar wel werken als usb-kabel)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Maar het zou idd gewoon die batch kunnen zijn?
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.