Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Weet iemand toevallig waar in Nederland ik een zwarte prepaid HTC Wildfire kan kopen? Ik ben al een aardig tijdje op zoek, maar ik kom alleen de bruine versie tegen. Kan iemand mij misschien helpen?

Zwarte HTC Wildfire: http://www.htcwildfire-in...dfire-officieel-zwart.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door R1cardo01 op 13-09-2010 16:48 . Reden: Afbeelding toegevoegd :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

pricewatch: HTC Wildfire Zwart
Dat zou je vertrekpunt kunnen zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door JBS op 13-09-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@JBS Uiteraard heb ik eerst bij de Prciewach gekeken, maar zoals je aan de afbeedling op de sites kan zien, zijn dit toch de bruine. Wel bedankt voor de moeite om een reactie te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

R1cardo01 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:50:
@JBS Uiteraard heb ik eerst bij de Prciewach gekeken, maar zoals je aan de afbeedling op de sites kan zien, zijn dit toch de bruine. Wel bedankt voor de moeite om een reactie te geven :)
Afbeeldingen kloppen (lang) niet altijd, evenals de specificaties. Vraag even na of het niet stiekem toch de zwarte variant is en of ze 'm anders in een andere PW categorie willen zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan zoeken. Als je een topic op GoT opent verwachten we eigen initiatief, en dat mis ik hier. Dit topic gaat hierom op slot.

Dit topic is gesloten.