Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Sinds kort moet ik voor het bedrijf waar ik werk ook een tweede agenda bijhouden. Deze heb ik momenteel, naast mijn privé-agenda in mijn nokia e51 staan, waarbij ik onderscheid maak tussen de keuze privé en openbaar bij het toevoegen van een nieuw agendapunt.
De vraag is nu hoe ik thuis alleen privé, of desnoods beide agenda's kan synchroniseren, en op het werk alleen de openbare agenda, en dus niets uit mijn privé-agenda.

Op de nokia bevinden zich verschillende instellingen om een ander synchronisatieprofiel aan te maken, maar ik heb de functie om de daarbij horende agenda en/of evt contacten appart te syncroniseren nog niet gevonden.

Heeft iemand ervaring met deze instellingen?

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn stage plek word ook gebruik gemaakt van Nokia PC Suite.. De enige instellingen voor Synchronisatie staan uiteraard bij het Synchronisatie menu zelf. Verdere Synchronisatie instellingen zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Je kunt ook agenda items marken als prive, dan worden ze wel gesynchroniseerd, maar zijn ze niet zichtbaar voor anderen (behalve dat je een afspraak hebt)

Verwijderd

Topicstarter
hmm jammer, dat is toch niet wat ik zoek helaas...
zijn er wellicht programma's die dat wel toestaan?