Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SATA LG dvd brander herkend dvd's en DVDr niet meer.CD's wel

Pagina: 1
Acties:

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:54

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Mensen ik heb het volgende problem met mn LG GH22LS50 dvd brander

Sinds een korte tijd worden mijn dvd's en dvd-r niet meer herkend als ik deze in de lade stop.. Cd's worden wel herkend trouwens.
Ik heb het idee dat het aan mn windows 7 ligt. Ik gebruik de 64 bit ultimate voor de duidelijkheid..
De dvd speler is net 3 maanden oud, is via Sata verbonden.
Ik dacht eerst dat het aan mn speler lag, maar nu krijgt een vriend van me hetzelfde probleem. Ik heb al verschillende firmware’s geflashed, maar dit is geen oplossing.

Is dit een bekend probleem of kan ik beter een nieuwe kopen? Liever niet natuurlijk:D

Alvast bedankt voor de hulp

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Fungeltje
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 11:25
Soortgelijke problemen gehad met een BENQ brander.
Probleem zat hem echter niet in de brander e/o de firmware maar een VSO driver die mee kwam met DVDFab.
Al mijn DVD Rewritables werden voor recordables aangezien.

Recent een driver ge-update?

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:54

Audione0

Strijdt der titanen

Topicstarter
Nee ik heb geen driver geupdate.. Wel gedaan overigens, maar daarna een format en herinstal gedaan.. Dat mocht de pret ook niet deren..

Anders koop ik wel een nieuwe. Ik heb na mijn inzien alles al geprobeerd.. 25 euro is ook niet zon hoog bedrag.. Maar ik kan nu geen games etc installen die op een dvdtje staan. Erg irri!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt