Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Momenteel heb ik een T-Mobile Flex simonly abonnementje voor prive naast de mobiel van de baas.
Ben hier erg blij mee omdat:
- al je beltegoed blijft tot einde looptijd contract geldig (dus niet na 1 of 2 maanden kwijt)
- in het buitenland bel je ook uit deze bundel (dus geen extra kosten aan het einde van de maand)

voor mij is dat perfect, want ik bel weinig met de prive-mobiel en spaar dus flink tegoed op.
tijdens de vakantie belt tutti-di-famiglia met dit tegoed, dus iedereen blij!

nu wil ik dus verlengen, maar flex bestaat eigenlijk niet meer bij T-Mobile.
ik kan nog wel 1x verlengen, maar krijg dan dus geen gunstige aanbieding.
zo krijg je bijv. bij relax online gratis internet gedurende de contractsperiode en veel korting op een toestel
als ik verleng naar FLEX ipv RELAX moet ik hier dus 9,95 extra voor betalen.

wie weet er dus een abonnement met de volgende wensen?
- bellen uit 1 bundel, ook in het buitenland
- beltegoed vervalt niet
- gratis (of goedkoop) internet
- mooi pakket met bijv. een Sony X10 mini of HTC wildfire

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 11:05

rg-mohwa

Phoe Hé

Ikzelf zit met hetzelfde probleem.
Maar volgens mij is er geen enkel ander abbo wat zowel 0900/buitenland/noem maar iets binnen de bundel heeft. (belcompany vertelde mij dat dit geen winstgevende vorm van een abbo was en daarom stoppen ze er ook mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Volgens mij bestaat het niet meer. Orange had het vroeger ook, maar heel Orange bestaat niet meer. Ik denk dat het ook te fraudegevoelig is (al veroorzaken telecomproviders dat probleem zelf door niet transparante kosten bij de abonnementen en daar weer hoge kortingen op te geven aan resellers)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
Marzman schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:28:
Volgens mij bestaat het niet meer. Orange had het vroeger ook, maar heel Orange bestaat niet meer.
yep; had eerst inderdaad een orange abonnement. dit werd later verlengd naar een T-mobile Flex toen T-mobile het klantenbestand van Orange had overgenomen...

dus geen enkele provider meer die zoiets aan de man/vrouw brengt?

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00
KPN heeft het buitenland bellen ook vanuit de bundelmet de personal sim abo's, alleen kun je daar weer geen beltegoed opsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
Bij BEN en TELE2 is het blijkbaar ook geen optie... iemand nog een andere suggestie?

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:29
Moet je wel verlengen? Als je niet verlengt loopt je abonnement volgens mij gewoon door, maar dan krijg je dus ook geen korting.

[ Voor 23% gewijzigd door -Eraser- op 13-09-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 15:37
-Eraser- schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:12:
Moet je wel verlengen? Als je niet verlengt loopt je abonnement volgens mij gewoon door, maar dan krijg je dus ook geen korting.
Precies, niet verlengen is je huidige abonnement houden, maar dan per maand opzegbaar/te veranderen.

Je moet niks verlengen, als ik jou was zou ik het zo houden. Zou een top abo zijn, denk je er niet over om hem van de hand te doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Prepaid met een automatische storting elke maand. Maar dan betaal je weer meer per minuut :)

Ik denk dat het gewoon niet meer bestaat. Orange was er ook niet echt blij meer mee geloof ik op het einde en hetzelfde zal wel gelden voor T-Mobile. Dat komt vooral omdat ze simonly's leverden waarbij je het dubbele aan beltegoed krijgt maar als alles uit de belbundel gaat kun je daarmee flink cashen door micropayments te doen op 0900 en sms nummers.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1