Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Antivir soltuion pro verwijderd

Pagina: 1
Acties:

• Koos Ofzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11 12:15
Beste mensen,

ik heb onlangs het virus antivir solution pro gehad, naar mijn weten heb ik het helemaal kunnen verwijderen mbv mbam en meerdere andere scanners, maar helaas is mijn taskbar nogal screwed up om het maar even zo te zeggen. Als jullie willen kan ik een hijacklog plaatsen.

ook krijg ik telkens de melding
windows verkenner werkt niet meer

ik hoop dat jullie advies hebben
ik heb gescanned met
mbam
avira antivir premium
superantispyware scanner

mbam heeft het als het goed is verwijderd

Verwijderd

TIP: Format C:\ en herinstallatie. Het OS waar je nu mee werkt is gewoon niet betrouwbaar.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 18:17
Ik zou gewoon even Windows opnieuw installeren. Als alles van Solution Antivir en consorten is verwijderd kan het soms zijn dat bijvoorbeeld een virusscanner ook al wat heeft verwijderd.

Kan je tijden gaan klungelen om het weer te fiksen of gewoon een schone Windows installatie erop te zetten. Het laatste is meestal sneller en het probleem is helemaal opgelost.

• Koos Ofzo
Helaas heb ik geen windows cd, maar daar kan ik wel aankomen denk ik, maar ik heb 3 schijven in mijn pc
op c staat het besturingssysteem+programma's en op G en F documenten en bestanden, hoef ik niet bang te zijn dat die ook geinfecteert zijn met iets?

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:12
Koos Ofzo schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:25:
Helaas heb ik geen windows cd, maar daar kan ik wel aankomen denk ik, maar ik heb 3 schijven in mijn pc
op c staat het besturingssysteem+programma's en op G en F documenten en bestanden, hoef ik niet bang te zijn dat die ook geinfecteert zijn met iets?
als jij zorg dat je windows niet installeer op de partitie waar belangrijke bestanden staan niet nee :) en ja als je echt niet zelf aandurf laat doen door vakman/vrouw

How are you doing?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45
Koos Ofzo schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:25:
Als je helemaal safe wilt zijn is 't misschien handig om deze schijven even los te koppelen, hierna windows installeren, een virusscanner, alle updates van beiden binnen te halen en dan de schijven weer aankoppelen en ze scannen.

• Koos Ofzo
Oke bedankt voor de reacties,
@stftweaker
ik heb al eerder mijn besturingssysteem geïnstalleerd, wou alleen even checken
@Nielson: dat lijkt mij inderdaad de beste oplossing bedankt voor jullie reacties

edit: Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en geen enkel probleem meer, bedankt voor jullie adviezen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Koos Ofzo op 15-09-2010 21:28 . Reden: gedaan ]

Pagina: 1