betrouwbaarheid schuifsysteem usb sticks

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElineK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 19:00
tegenwoordig zijn de usb-sticks met een uitschuifsysteem in de meerderheid. Ik vraag mij af hoe betrouwbaar dit is, het is toch weer een bewegend onderdeel dat stuk kan gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar een systeem met een ouderwets dopje, dat lijkt mij betrouwbaarder. Is dat terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nee, mijn sandisk cruzer contour, doet het al bijna een jaar zonder problemen, en ik schuif hem iedere dag een paar keer in en weer uit (student meerdere pc's ;) )
Verder zit ik ook weleens met het schuif systeem te spelen wanneer ik mij verveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:58

Aganim

I have a cunning plan..

Als je bedoelt, wat ik denk dat je bedoelt, dan maakt het weinig uit.

Doorgaans is de aansluiting aan het printje met de geheugenchips gesoldeerd en schuif je dit in zijn geheel uit. Daar kan weinig aan kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:44
Wat ik heb bij mijn uitschuifbare stick is dat ik hem niet in mijn usb poort kan krijgen zonder er veel moeite ervoor te doen om de usbaansluiting uitgeschoven te laten ;) Een verbatim trouwens.

Ik denk dat het er heel erg aan ligt wat de kwaliteit van de stick is, hoe lang die meegaat en hoe het gebruiksgemak is ... :p

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat maakt het uit als het kapot gaat? Het is een klein stukje in een groter buitenstuk dus als het schuifgedeelte kapot is houdt je gewoon een kleinere niet uitschuifbare stick over. Ik moet er ook wel wat moeite voor doen om te zorgen dat hij niet inschuift bij het insteken, maar echt kapot gaan kan het niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Met ^^, je schuift niet zozeer de connector naar buiten, maar meer de behuizing t.o.v. de stick.

Ik heb een SanDisk Cruzer, al vele jaren, en heb hem altijd los in de zak, met mijn sleutelbos, dat ding is bulletproof. Juist omdat je de connector terugtrekt raakt deze niet beschadigd. Dopjes kun je kwijtraken.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De mijne is ook een SanDisk Cruzer, die heeft ook nog een leuk gloweffect in het lampje zitten ;) Ik stop hem vaak tussen het muntgeld in mijn portemonee dus het is inderdaad redelijk bulletproof :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1