[HTML5/CSS] IE6/IE7 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Momenteel ben ik met een website bezig waar ik een klein probleempje tegen kom en er niet uit kom waar dit nu precies aan ligt. Probleem komt alleen voor in IE6/IE7, wanneer ik over een menu item hover, vervalt een deel van de pagina en komt deze onder de 'Mijn account' box te liggen, wanneer ik deze box verleng dan verlengt ook de rode border mee.

Heb verschillende stylen een overflow: hidden, display block gegevens om te kijken of het iets uithaalde, maar helaas alles wat ik tot nu toe hebt geprobeerd werkt niet. Misschien dat één van jullie iets zie wat ik ook het hoofd zie?

Adres: *snip*
Header CSS
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
/* header */
header { height: 100px; }
header nav { float: right; margin-top: 35px; }
header nav ul { list-style: none; }
header nav ul li { float: left; margin-left: 15px; display: block; }
header nav ul li a { height: 28px; display: block; line-height: 28px; color: #999; text-decoration: none; font-weight: bold; font-size: 12px; cursor: pointer; }
header nav ul li a span { padding-right: 14px; display: block; height: 28px; float: left; padding-left: 15px; }
header nav ul li a:hover, header nav ul li a.active { background: url(../../resources/img/menu-left-green.gif) top left no-repeat; color: #fff; text-shadow: #363636 1px 1px 1px; }
header nav ul li a span:hover ,header nav ul li a span.active { background: url(../../resources/img/menu-right-green.gif) top right no-repeat;  }

Header HTML
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
    <header>
        <section><a href="#" title="#" id="logo">ibuddy project</a></section>
        <nav>
            <ul>
                <li><a href="#" title="#" class="active"><span class="active">Startpagina</span></a></li>
                <li><a href="#" title="#"><span>Inloggen</span></a></li>
                <li><a href="#" title="#"><span>Internetwinkels</span></a></li>
                <li><a href="#" title="#"><span>Aanbiedingen</span></a></li>
                <li><a href="#" title="#"><span>Vragen</span></a></li>
                <li><a href="#" title="#"><span>Contact</span></a></li>
            </ul>
        </nav>
    </header>

[ Voor 57% gewijzigd door RobIII op 13-09-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We zien graag een (uitgeklede) testcase en relevante(!) delen code hier op 't forum in het topic. Enkel een link plaatsen naar een al dan niet in ontwikkeling zijnde compleet aangeklede site en ons dan laten speuren naar een eventuele oorzaak is niets minder dan Kan iemand even...? en daar doen we hier niet aan ;) Dus gelieve je topicstart even aan te passen conform onze Quickstart.

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 13-09-2010 13:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Nu online
RobIII schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:41:
We zien graag een (uitgeklede) testcase en relevante(!) delen code hier op 't forum in het topic. Enkel een link plaatsen naar een al dan niet in ontwikkeling zijnde compleet aangeklede site en ons dan laten speuren naar een eventuele oorzaak is niets minder dan Kan iemand even...? en daar doen we hier niet aan ;) Dus gelieve je topicstart even aan te passen conform onze Quickstart.
Link is nodig omdat je het probleem kan zien in IE6/IE7 dan te gokken a.d.h. van mijn post wat het probleem nu precies is. Maar speciaal voor jouw wat code toegevoegd en lekker mijn linkje terug geplaatst. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
console schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:53:
[...]

Link is nodig omdat je het probleem kan zien in IE6/IE7 dan te gokken a.d.h. van mijn post wat het probleem nu precies is.
Euh, nee, daar is geen link voor nodig maar een, zoals ik al zei, uitgeklede(!) testcase. Dat je die online zet en er naar linkt: best. Maar niet naar een pagina die al helemaal aangekleed is met alles erop en eraan. Dat is gewoon spam
console schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:53:
Maar speciaal voor jouw wat code toegevoegd en lekker mijn linkje terug geplaatst. (8>
En speciaal voor jou de link weer verwijderd. Als iets wordt weggehaald kun je op z'n minst even overleggen met de mod in kwestie (of anders een mod uit hetzelfde forum) in plaats van gewoon het linkje terugplaatsen. Het wordt niet voor niets verwijderd 8)7

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Nu online
RobIII schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:55:
[...]

Euh, nee, daar is geen link voor nodig maar een, zoals ik al zei, uitgeklede(!) testcase. Dat je die online zet en er naar linkt: best. Maar niet naar een pagina die al helemaal aangekleed is met alles erop en eraan. Dat is gewoon spam

[...]

En speciaal voor jou de link weer verwijderd. Als iets wordt weggehaald kun je op z'n minst even overleggen met de mod in kwestie (of anders een mod uit hetzelfde forum) in plaats van gewoon het linkje terugplaatsen. Het wordt niet voor niets verwijderd 8)7
Joh, dit is de testcase en waar in godsnaam zie jij spam?! Dat T.net zulke figuren als als jou een mod status toe vertrouwen snap ik niet.

Maar laat maar lekker zitten, ik stel mijn vraag wel aan een ander forum waar mensen je wel willen helpen en niet moeilijk doen om een linkje waar het alleen maar duidelijker van wordt wat precies het probleem is.

Suc6 met je leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ook goed.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.