D-Link DIR-685 Xtreme N Storage Router (+ NAS functie)

Pagina: 1
Acties:

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:54
Hallo,

Ik ben eens aan het zoeken naar een nieuwe router omdat ik over twee weken ga verhuizen en dan een router moet aanschaffen.

Nu kwam ik de volgende router tegen: D-Link DIR-685 Xtreme N Storage Router

Deze router heeft een 3.2" LCD scherm voorop waar de status, eigenschappen en foto's op te zien zijn.

Echter heeft deze router ook ruimte voor een harde schijf van 2,5 inch die vervolgens gebruikt wordt als NAS. Enige nadeel is dat dit dan wel wat lawaai maakt, maar of dit echt zo ontzettend veel is?

Maar nu heb ik eens liggen zoeken op internet naar wat reviews maar ik heb niet veel kunnen vinden, ook op tweakers heb ik niks kunnen vinden.

De volgende sites heb ik wel gevonden:

Smallnetbuilder review

D-Link website

Hardware.info vergelijkingstest 8 draadloze 802.11n routers

Als ik alles zo bekijk is dit geen onaardige router, bij laptopshop.nl is die verkrijgbaar voor 149 euro.

Maar nu vraag ik me toch af wat jullie hiervan vinden? Is dit een degelijke router met dit NAS systeem? Of kan ik dan toch beter een losse router en een los NAS systeem kopen?

Ik krijg een 30mb verbinding van Ziggo, deze router zal momenteel veel meer kunnen dan waarvoor ik hem gebruik maar deze aankoop zou dan zijn met het oog op de toekomst. (Als de snelle verbindingen steeds toegankelijker worden.)

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:54
Iemand?

• oxin
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-02 18:47
Hoi de nas functie is wel oke niet slecht voor een wrouter+nas maar je kunt beter een apartee nas aansluiten

alleen jammer dat het geen dual band is (misg de 5Ghz)
ik denk dat je meer aan de Netgear WNDR3700 hebt.

BoX