Toon posts:

Router op internet wat browserbased inlog is.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een probleem en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik woon op een flat waar het internet via de flat word verdeeld en ik moet dan dus via mijn browser inloggen en dan kan ik op internet. Het probleem is echter dat ik maar 1 sessie tegelijk mag dus wou ik dit oplossen door een router ertussen te plaatsen.

Het lukt mij alleen niet om de router zo in te stellen dat die inlogd op het netwerk en vervolgens internet connectie behoud om dat dan door te sturen aan mijn verschillende apparaten. pc, xbox etc.
Kan iemand mij hier evt mee helpen. of kan dit uberhaupt niet een router laten inloggen op zo'n browserbased inlog.

(Het is een sitecom router.)

• waterwolf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Het je via een gewone UTP kabel een aansluiting op het internet waar je een pc op kan aansluiten?
Kan je als je een router tussen deze contactdoos en je pc zet wel de mogelijkheid om via je browser in te loggen?
Volgens mij kan je dan, als je op je pc hebt ingelogd, op de apparaten achter je router ook internetten. Ik neem aan dat de sessie gekoppeld word aan het mac adres of ip adres van het apparaat dat je aansluit (in dit geval dan de router).
Je router heb je aangesloten met de wan poort op de uitgaande kabel?

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig, dankzij jouw vragen is het gelukt!

Inderdaad de inkomende internet kabel in de wan poort doen, ik had hem gewoon in lan poort 1. haha. ik heb er dan ook heel weining verstand van.

Hardstikke bedankt :)