• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:08

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Op 30 augustus heb ik bij campusshop.nl een laptop besteld. Een Asus PRO64JQ-NL. Het geld direct overgemaakt en de levering zou 6 werkdagen duren. Echter heb ik nooit bevestiging gehad dat het geld is aangekomen en de leverdatum staat nu op onbekend.

Dit is wat er exact staat:
Verwachte leverdatum Nog onbekend
Orderstatus Binnengekomen
Uitleg orderstatus: De bestelling is aangemaakt in ons systeem. Controleer de orderstatus regelmatig, gedurende het verwerkingsproces zal de status regelmatig veranderen.

Nu vind ik dit allemaal prima, maar ik wil wel uitleg. Echter kan ik hun niet bereiken, ik heb ze op 9 september een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang de levertijd is, maar ik kreeg geen reactie. Nu heb ik net geprobeerd te bellen, maar zodra ik optie 1 kies voor orderstatus gebeurt er niets. Ik heb ze gisteren ook nog een mailtje gestuurd.

Ik vraag mij dus af of er mensen zijn met soortgelijke ervaringen met deze shop? Ik heb de laptop namelijk best wel nodig en ik ging er vanuit dat de levertijd (zoals aangegeven) gewoon 6 werkdagen was. Het is nu echter al bijna 2 weken langer en de levertijd is onbekend en ik kan er maar niet achterkomen wat de levertijd dan wel is en of ze überhaupt het geld binnen hebben gekregen.

De shop lijkt overigens wel legitiem aangezien ze samenwerken met allerlei hoge scholen en universiteiten.

Overigens vond ik wel dit topic: [TU Delft] Laptopproject 2010 - 2011 Er schijnen dus meer mensen problemen te hebben met de shop. Echter gaat het in mijn geval niet om een laptop besteld via de TU Delft, wilde het topic dus niet vervuilen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ook al eens geprobeerd te bellen en een andere optie te kiezen? Of überhaupt om het nog eens te proberen?

Verder kan het zo maar zijn dat ze in het weekend niet werken, dan hebben ze dus welgeteld pas een dag of 2 de tijd gehad om op je mailtje te reageren, dat is niet bijzonder veel.

Heb je trouwens via iDeal betaald, of via een "handmatige" bankoverschrijving? In dat laatste geval zou dat deels kunnen verklaren waarom het wat langer duurt, dan is de betaling pas binnen op het moment dat zij hun bankrekening controleren en hem zien staan. Afhankelijk van hoe vaak ze dat doen, kan de levering daardoor wel wat vertraging oplopen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Ik heb het nu een stuk of 10x geprobeerd, maar zodra ik op 1 of 2 druk gebeurd er niks. Gewoon echt niks.

Wat betreft tijd om te reageren op de mail heb je wellicht gelijk, maar het baart mij zorgen dat ik ze verder dus gewoon niet kan bereiken. Ook telefonisch niet.

Ik heb betaald via een bankoverschrijving, maar dat heb ik ook al de 30st gedaan. Het lijkt mij dat ik wel een bevestiging dien te krijgen van de betaling, deze heb ik namelijk nooit gehad.

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-01 17:50
Ik weet dat de KU Leuven in België ook haar laptop project doet via campusshop.be (vergelijking met de nl website doet me concluderen dat dit hetzelfde bedrijf is. En hier aan de KU Leuven zijn ook heel wat klachten en problemen over de levertijden.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Topicstarter
Zo ik heb campusshop na 2x mailen, en tig telefoontjes eindelijk kunnen bereiken.

Uiteindelijk via optie 2 iemand aan de lijn gekregen, die kon mij alleen niet doorvertellen. Maar wist mij wel te vertellen dat bij optie 1 de wachtrijmuziek kapot was, dus dat je gewoon moest wachten (wat ook 10min duurde...)

Eindelijk dus iemand aan die lijn, wist die mij te vertellen dat ik nog niet betaald had. Echter had ik al op 30augustus betaald. Na een tijdje zoeken kon hij echter niets vinden en heeft hij de order toch gewoon doorgezet naar de volgende status en hij wist mij te vertellen dat ik de laptop volgende week kan verwachten.

Lijkt er dus op dat ze de administratie niet echt op orde hebben. Vindt het overigens wel slecht dat ze niet even melding maken van een kapot wachtrijdeuntje op de website oid.

Anyway ik hoop maar dat ik mijn laptop volgende week krijg :)