Sinds kort heb ik een opstartprobleem met mijn computer. Het inladen van Windows blijft op een gegeven moment hangen na het verschijnen van het Windows vlaggetje. Ik heb al geprobeerd om hardware uit te sluiten, maar dat geeft mij geen oplossing, sinds telkens als ik iets van mijn hardware opstelling verander na zo'n opstart-hang de boel terug werkt. Als ik mijn computer 2x achter elkaar wil opstarten met dezelfde hardware, dan failt hij.
Ik zit al even met het probleem, ik heb een tijd terug in veilige modus proberen op te starten, waarbij hij dan ook bleef hangen bij het inladen van Classpnp.sys, maar tegenwoordig geraakt hij opgestart in veilige modus na zo'n opstart-hang..
Dit hangen gebeurt enkel als ik via de orthodoxe wijze mijn computer afsluit en aanzet, als ik echter het systeem even zonder stroom zet na het afsluiten kan ik het systeem wel terug kan opstarten.
Ik draai de 64bit versie van Windows 7.
Ik zit al even met het probleem, ik heb een tijd terug in veilige modus proberen op te starten, waarbij hij dan ook bleef hangen bij het inladen van Classpnp.sys, maar tegenwoordig geraakt hij opgestart in veilige modus na zo'n opstart-hang..
Dit hangen gebeurt enkel als ik via de orthodoxe wijze mijn computer afsluit en aanzet, als ik echter het systeem even zonder stroom zet na het afsluiten kan ik het systeem wel terug kan opstarten.
Ik draai de 64bit versie van Windows 7.
[ Voor 23% gewijzigd door SoulShot op 14-09-2010 14:05 ]