geen internet op pc/iphone wanneer ps3 online speelt

Pagina: 1
Acties:

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
hallo,

ik ben helemaal nieuw hier dus weet niet zo goed waar dit topic thuis hoort..
wel heb ik gezocht op internet maar helaas niet zoveel relevante informatie kunnen vinden over mijn probleem..

het probleem bij mij thuis is als volgt:
als ik met mijn ps3 slim online COD MW2 speel, kan mijn vriendin geen gebruik maken van internet op haar iphone (via Wifi), haar laptop (via wifi) en het internet op mijn iphone werkt dan ook niet!
tevens geeft de bekabelde PC problemen met het laden van internet pagina's (heel langzaam)..

mijn configuratie is als volgt:
ik heb een nieuwe sitecom wl309 router met de nieuwste firmware 1.2.0.3 met een kabel internet lijn van Ziggo.
Mijn pc staat op een bekabelt netwerk met CAT6 kabel, de netwerk kaart heb ik vervangen voor een gigabit versie (van sitecom).. de PS3 is ook aangesloten met een cat6 kabel, voor de PS3 heb ik bij de DMZ optie aangegeven dat het ip adres van de PS3 gebruikt moet worden (op de ps3 wordt de NAT open aangegeven)..
wel heb ik op de router voor de bekabelde onderdelen de ip adressen aangegeven 192.168.2.***
Het wifi gebeuren staat met een WPA2 en op 2,4 ghz, 5ghz heb ik uitgezet momenteel..

als ik niet online speel met de PS3 kan ik wel gewoon internetten en heb ik totaal geen vertraging in de pagina's! de iphones en laptops werken dan prima! het kan toch niet zo zijn dan als ik online ben op de ps3, de ps3 alle data weg zuigt?

iemand een idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt!