Toon posts:

Vensters te groot voor netbook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HP Mini 210-1101sd netbook met resolutie 1024x600.

Mijn probleem is dat een aantal Winows7 venster, alsmede van bepaalde software hoger zijn dan 600 pizels en dus onderaan van het scherm af vallen. Ik kan dan niet meer bij de ÖK" en "Annuleren" knoppen.

Is dit op te lossen?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb thuis meestal een monitor aan mijn netboek hangen. Verder kan je tabben tot je bij de knoppen bent.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• VX0
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

VX0

Op mijn Asus zit er een 'Fn'-toets combinatie om de resolutie naar 1024*768 te zetten (compressed), misschien zit dit er bij ook op ?

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 12:30

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:01:
HP Mini 210-1101sd netbook met resolutie 1024x600.

Mijn probleem is dat een aantal Winows7 venster, alsmede van bepaalde software hoger zijn dan 600 pizels en dus onderaan van het scherm af vallen. Ik kan dan niet meer bij de ÖK" en "Annuleren" knoppen.

Is dit op te lossen?
Zit er in de HP scherm drivers geen software dat je een hogere resolutie dan de native in kan stellen? Dit kon bij mijn netbook Asus 901SD wel. i.p.v 1024x600 zette ik hem dan tijdelijk bij installatie vensters op 1024x768.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

of met de alt[toets] combinaties

of een grotere laptop kopn natuurlijk of .. soms kun je instellen dat je desktop groter is dan je beeldschern, die schuift dan automatisch mee met je muis

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt. Ik ga hier even mee aan de slag. Ik dacht slim te zijn door het beeld 90 graden te roteren. Ik zag toen wel de gehele hoogte maar miste een stuk in de breedte.
Pagina: 1