L.S.
Als ik een foto wil uploaden naar mijn wordpress-installatie, dan zie ik de % oplopen tot 100%. Daarna staat er wachten op *website*. En daarna komt de volgende error:
Probeer ik het vervolgens op een andere computer hier in huis (zelfde netwerk/router/etc), ook windows 7 en chrome, werkt het wel!
Als ik google raadpleeg kom ik verhalen tegen van cache leeghalen en het register checken... dit heeft tot nu toe niet geholpen.
Weet iemand raad?
Als ik een foto wil uploaden naar mijn wordpress-installatie, dan zie ik de % oplopen tot 100%. Daarna staat er wachten op *website*. En daarna komt de volgende error:
Ik gebruik chrome op een windows 7 machine... maar ook IE en FF doen het niet.Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://foto.*********/wp-admin/media-upload.php?type=image&tab=type&post_id=49 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Meer informatie over deze fout
Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Onbekende fout
Probeer ik het vervolgens op een andere computer hier in huis (zelfde netwerk/router/etc), ook windows 7 en chrome, werkt het wel!
Als ik google raadpleeg kom ik verhalen tegen van cache leeghalen en het register checken... dit heeft tot nu toe niet geholpen.
Weet iemand raad?