Ik heb een vreemd probleem bij een klant van mij waarbij ik totaal geen idee heb hoe dit op te lossen of in welke richting ik moet gaan zoeken. Vorige week heb ik bij de klant een aantal computers een upgrade gegeven met o.a. een clean install. Nu is het zo dat op 2 computers de pagina in IE wel goed wordt weergegeven maar zo gauw de pagina wordt uitgeprint dan is het lettertype een stuk groter en de pagina wordt ook niet volledig afgedrukt. Het lijkt erop dat de pagina teveel is uitvergroot, dit speelt zich enkel af in IE printen in Word gaat goed.
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
-Herstellen fonts
-Herstellen lettertype en grootte onder bureaublad eiggenschappen >vormgeving > geavenceerd
-Systeemherstel
-Printer driver opnieuw geinstalleerd.
Uitgesloten is dat er een fout in de printer zit, op de computer staan 2 printers geinstalleerd. Beide printers geven hetzelfde probleem ook wanneer ik print middels de XPS printer van Windows krijg ik dit probleem
Wat heb ik allemaal al geprobeerd:
-Herstellen fonts
-Herstellen lettertype en grootte onder bureaublad eiggenschappen >vormgeving > geavenceerd
-Systeemherstel
-Printer driver opnieuw geinstalleerd.
Uitgesloten is dat er een fout in de printer zit, op de computer staan 2 printers geinstalleerd. Beide printers geven hetzelfde probleem ook wanneer ik print middels de XPS printer van Windows krijg ik dit probleem