nieuwe sigarettenaansteker past niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:25
Beste GoT'ers

Ik heb dus sinds kort een nieuwe sigarettenaansteker, maar zoals de titel al suggereert, pas deze helaas niet (Toyota Celica 1995). Het blijkt net 1 millimeter te groot te zijn. Echter ben ik totaal onbekend op dit gebied, dus zou ik graag willen weten of het nog mogelijk is om mijn nieuwe sigarettenaansteker met leuke led verlichting aan te sluiten? of is het gewoon weg gegooid geld?

ps: Ik heb het tevens ook nog geprobeerd in de prius (2003) van mijn pappie, maar helaas blijkt die ook daar 1mm te groot voor te zijn :(

Afbeeldingslocatie: http://www.mzd-styling.nl/image/cache/data/producten/SXLGT3000-500x500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon dat rare autostyle sjonnieding weg gooien, wat een foei-lelijk geval. Maar dat ie niet past verbaast me niks, is goedkope chinese rommel en de 12v pluggen daarvan passen bijna nooit fatsoenlijk. En als het al past qua diameter dan is vaak het puntje te lang zodat het er alsnog niet uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik hou van led verlichting :$ maar denk zelf dat er inderdaad niet veel aan te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:41
Vervang de aansluiting in de auto door één die ook ietsje groter is?

Ik heb wel vaker variaties in die 12V-aansluitingen gezien. In mijn auto zit een stekker vaak juist iets te losjes.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sick Nick schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:07:
Gewoon dat rare autostyle sjonnieding weg gooien, wat een foei-lelijk geval. Maar dat ie niet past verbaast me niks, is goedkope chinese rommel en de 12v pluggen daarvan passen bijna nooit fatsoenlijk. En als het al past qua diameter dan is vaak het puntje te lang zodat het er alsnog niet uit ziet.
Als jij die sjonnie merc dan weggooit is de wereld nog mooier, die aansteker van hem zie ik niet, die merc van jou wel.. ;)

ot

Als tie eruitziet als op de foto dan lijkt het erop dat je het chassisdeel er nog op hebt zitten. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 12-09-2010 22:09 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik zal morgen eventjes meer foto's maken, want als ik da ding ( waar die erin gaat ) moet gaan vervangen, gaat het nog behoorlijke wat werk worden ( om een juiste te vinden ) en dan denk ik dat ik er liever vanaf zie

en ja het ziet exact hetzelfde uit als op de foto O-)

[ Voor 13% gewijzigd door FireBladeX op 12-09-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Tja, andere auto kopen dan maar ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24

Haan

dotnetter

Is het ding niet 'over te halen' om toch te passen als het maar 1 mm scheelt? (met een hamer past alles?)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Haan schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:42:
Is het ding niet 'over te halen' om toch te passen als het maar 1 mm scheelt? (met een hamer past alles?)
Auto heet stoken, aansteker bevriezen. Wordt het wel lastig om hem er later weer uit te krijgen.

This footer is intentionally left blank

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
FireBladeX schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:39:
Ik zal morgen eventjes meer foto's maken, want als ik da ding ( waar die erin gaat ) moet gaan vervangen, gaat het nog behoorlijke wat werk worden ( om een juiste te vinden ) en dan denk ik dat ik er liever vanaf zie

en ja het ziet exact hetzelfde uit als op de foto O-)
Rot dat ding nou gewoon in de eerste beste afval bak pls.! Boycotten die troep tot het niet meer verkocht word! :>

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Pagina: 1