Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb 2 abbonementen van Vodafone. Reden hiervoor is dat ik werk en prive via gescheiden nummers wil laten.

Na een jaar gebruik erger ik mij aan deze oplossing en het komt er eigenlijk op neer dat ik 1 abbonement niet gebruik, waardoor ik een flink saldo opbouw (waar ik niks mee doe).

Beiden abbonementen kosten rond de 25 + 10 (=internet) per maand.
Nu heb ik bedacht de abbonementen ''samen te voegen'' tot 1 abbonement, zodat ik 1 nummer heb en dubbel zoveel gesprekstijd.

Weet iemand of dit mogelijk is? Voor Vodafone moet het natuurlijk wel interessant blijven, dus ik zou voor kunnen stellen op wel dubbel internet te blijven betalen.

Ik plaats mijn vraag hier omdat ik de klantenservice in dat geval met enige voorkennis kan benaderen. Daarnaast heb ik via google niks kunnen vinden, dus ik zal wel weer het onmogelijke vragen :P

Alvast bedankt :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En wat zei Vadofone toen je die vraag stelde aan de gratis klantenservice?

Edit: Waarschijnlijk dat ze op zondag gesloten zijn :P Maar toch zal Vodafone je dat het beste zelf kunnen vertellen, de mensen daar weten meer dan de mensen hier..

[ Voor 53% gewijzigd door RaZ op 12-09-2010 19:40 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
edit:

net te laat.

[ Voor 89% gewijzigd door The Dolf op 12-09-2010 19:41 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:12
Een mobiel met dual sim geen makkelijke oplossing?

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Bedankt voor de reacties :)

Ik zal morgen de klantenservice eens bellen. Ben heel benieuwd wat er mogelijk is.
Je zou zeggen dat het voor Vodafone voordeliger is aangezien zij in het vervolg 1 abbonement moeten bijhouden in plaats van 2.
Knuckless schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:42:
Een mobiel met dual sim geen makkelijke oplossing?
Die zijn nog niet zo veelzijdig als een HTC Desire. Anders had dat inderdaad de beste oplossing geweest :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 16:32
Als het niet mogelijk is, kun je altijd nog 1 telefoon laten doorschakelen naar de ander. Hou je wel de kwestie van opstapelend beltegoed over :)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:48

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

En volgens mij betaal je voor de doorgeschakelde telefoon de "doorschakelminuten", dus dat is ook niet prettig.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Dat nummer gebruik ik al zo lang niet meer dat niemand daar nog op belt.
Klantenservice was trouwens niet bereikbaar vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:48

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Lekker nuttig dan om de abo's samen te voegen. Jij gebruikt het niet meer en niemand belt er nog op. Dus, aannemende dat je een éénjarig contract hebt gewoon dat nummer opzeggen?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:45
Barry|IA schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:34:
Dat nummer gebruik ik al zo lang niet meer dat niemand daar nog op belt.
Klantenservice was trouwens niet bereikbaar vandaag.
Heb ze net nog aan de telefoon gehad (rond 17:30).

Overgins wat jij voorsteld is voor Vodafone alleen maar nadelig (bedragen hieronder zijn voorbeeldbedragen).

Je betaald nu €25,00 voor abbonement A en daarbij komt €10,00 voor het internet erbij ofwel €35,00 totaal
Je betaald nu €25,00 voor abbonement B en daarbij komt €10,00 voor het internet erbij ofwel €35,00 totaal
Je betaald dan per maand aan Vodafone €70,00

Nu wil je abbonement B eigenlijk mengen met A. Je bent bereid om coulant te zijn en €10,00 bij het abbonement van A te doen. Dan kom je met abbonement A op een totaal van €45,00. Abbonement B is er dan niet meer.

Vodafone gaat in dit geval €25,00 per maand achteruit met dit voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Cave_Boy schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:45:
...
Overgins wat jij voorsteld is voor Vodafone alleen maar nadelig (bedragen hieronder zijn voorbeeldbedragen).
Hij wil ze samenvoegen zodat hij ook twee keer zo veel gesprekstijd heeft. Vodafone zal er dus niet op achteruit gaan.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Dit gaan ze nooit doen natuurlijk...

Je hebt ook bij beide abo's korting op je telefoon gehad, waarschijnlijk gratis meegekregen...

Je kunt bellen, maar weet bijna zeker dat ze dit nooit gaan doen.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Pagina: 1