Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 12:55
Ik wist niet precies waar ik dit topic moest plaatsen maar hier leek mij het meest geschikt, als dit niet goed is sorry !

Ik heb op dit moment in mijn Ipad een Vodafone sim-only bellen+sms+internet abonnement zitten. Werkt prima maar nu zou ik dit abonnement ook graag op mijn laptop willen gebruiken. Nu zou ik dus een dongle nodig hebben hiervoor. Ik vroeg me af wat een juiste dongle en zou zijn die ook werkt met Vodafone en een Macbook Pro. (OSX 10.6)

Ik heb zelf deze van Vodafone al gevonden voor een volgens mij mooie prijs. Weet iemand of dit wat is of dat ik beter iets anders kan nemen, en zo ja wat ?:

http://www.vodafone.nl/sh...nternet-wit/sku51060047/#

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Nu zou ik dus een dongle nodig hebben hiervoor.
Waarom? Gewoon lekker via bluetooth tetheren met je mobiel, klik&klaar. Of wifi.Of USB.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 12:55
Dat kan inderdaad ook maar zou toch liever met een dongle werken aangezien mijn telefoon een ander abonnement heeft en ik juist die van me ipad, het Vodafone abonnement wil gebruiken.

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 20:46
Mag ik je er even aan herinneren dat je zulke abonnementen officieel niet eens in een laptop mag gebruiken ? ;)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

jimmy87 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:07:
Mag ik je er even aan herinneren dat je zulke abonnementen officieel niet eens in een laptop mag gebruiken ? ;)
Juist het iPad abo is gewoon een "mobiel internet" abonnement dat ook aan laptopgebruikers verkocht wordt.

De TS is een van de weinige die zijn "telefoon mobiel internet" abo juist niet misbruikt door aan een laptop te tetheren.

leoaq.fm // Jeune Loop

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen maar ik ben op zoek voor een internet Dongel waar wereldwijd mee op internet kan.
De dongel wil ik in me laptop gebruiken ,ik heb al wat gegoogeld kwam ik niet echt ver mee

heeft iemand mischien een suggestie of tip
Pagina: 1