Allereerst sorry voor me dyslexy...
Ik probeer data over te zetten van een windows vista laptop naar een windows 7 laptop. Ik doe dit via een externe hdd (250 gig), maar telkens als ik de data (54 gig) probeer over te zetten loopt de windows verkenner na ongeveer 10 seconden vast. (hij bevriest, balkje gaat niet meer verder na voren)
Kleine bestanden lukt wel.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Gekeken of schijven op NTFS staan
- Verschillende programma's gedownload en gebruikt om data te kopieren (deze programma's lopen ook vast)
- De schijf op delen gezet en geprobeerd via het netwerk te kopieren (windows 7 verkenner loopt dan vast).
- Windows vista helemaal opnieuw geinstalleerd (en het kopieren lukt nog steeds niet)
- Google afgezocht
- Winzip file proberen te maken (winzip loopt vast)
- Windows vista veilige modus (zelfde verhaal)
Wat voor bestanden zijn het:
- Video's
- Zip files
etc
edit:
bij een mapje van 75 md te kopieren loopt hij op het laatst al vast
Ik probeer data over te zetten van een windows vista laptop naar een windows 7 laptop. Ik doe dit via een externe hdd (250 gig), maar telkens als ik de data (54 gig) probeer over te zetten loopt de windows verkenner na ongeveer 10 seconden vast. (hij bevriest, balkje gaat niet meer verder na voren)
Kleine bestanden lukt wel.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Gekeken of schijven op NTFS staan
- Verschillende programma's gedownload en gebruikt om data te kopieren (deze programma's lopen ook vast)
- De schijf op delen gezet en geprobeerd via het netwerk te kopieren (windows 7 verkenner loopt dan vast).
- Windows vista helemaal opnieuw geinstalleerd (en het kopieren lukt nog steeds niet)
- Google afgezocht
- Winzip file proberen te maken (winzip loopt vast)
- Windows vista veilige modus (zelfde verhaal)
Wat voor bestanden zijn het:
- Video's
- Zip files
etc
edit:
bij een mapje van 75 md te kopieren loopt hij op het laatst al vast

[ Voor 12% gewijzigd door D467 op 12-09-2010 19:11 ]