Ik wil graag iets beter koeling voor mijn phenom 945 (C3 95W).
Za dat ik hem ongeveer kan klokken op ~3,6 GHZ.
Met de stock cooler is hij idle nu 45-48 graden en onder load 59-61 graden (Cpu op stock snelheid 3,0 ghz).
Ik heb ook graag een wat stiller koeler als de stock kooler die er bij zat.
De koeler is het zelfde als deze maar alleen ongeveer 1/4 hoger.
Ik zat zelf aan een Cooler Master TX 3 of een Revoltec Pipe Tower Advanced te denken.
Maar meschien dat jullie een better koeler weten alleen de koeler kan maar max 100 mm breed zijn in mijn kast
Modellen met 120 mm fan passen dus helaas niet.
Het leifste zou ik een koeler willen die ongeveer 30 euro kost maar als er een is die veel beter is en 50 euro kost heb ik dat er ook nog wel voor over en goed koper mag atijd
. en de koeler mag niet meer wegen als 600 gram (Officieel maximum is volgens mij 450 gram).
Za dat ik hem ongeveer kan klokken op ~3,6 GHZ.
Met de stock cooler is hij idle nu 45-48 graden en onder load 59-61 graden (Cpu op stock snelheid 3,0 ghz).
Ik heb ook graag een wat stiller koeler als de stock kooler die er bij zat.
De koeler is het zelfde als deze maar alleen ongeveer 1/4 hoger.
Ik zat zelf aan een Cooler Master TX 3 of een Revoltec Pipe Tower Advanced te denken.
Maar meschien dat jullie een better koeler weten alleen de koeler kan maar max 100 mm breed zijn in mijn kast
Modellen met 120 mm fan passen dus helaas niet.
Het leifste zou ik een koeler willen die ongeveer 30 euro kost maar als er een is die veel beter is en 50 euro kost heb ik dat er ook nog wel voor over en goed koper mag atijd