Toon posts:

oh shit, heb ik het wel goed gedaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb op m'n werk dik 30 GHz aan koetjes geinstalleerd. Om eventueel gezeik te voorkomen heb ik dit niet op m'n vaste e-mail adres gedaan, maar op een webmail-adresje. Nu heb ik de koetjes op m'n werk een paar weekjes laten sparen tot 300k. Het webmail-adresje stond nog niet bij de DPC.

Sinds zaterdag heb ik het web-mail adres naar m'n gewone mail geretired, zodat het wel mooi bij m'n totalen wordt opgeteld. Ik had daar even mee gewacht, omdat ik eerst een sprongetje in de rankings wilde maken.

Echter, de blokjes komen wel bij m'n persoonlijke resultaat, maar helaas niet bij DPC :( Elke dag krijg ik 5-15k op dit adres erbij, maar ook die komen enkel bij m'n persoonlijke reultaat en niet bij DPC :(

Ik hoop dat ik het geretire'de adres alsnog lid kan maken van DPC. Anders zouden al die blokjes voor DPC verloren gaan ;(

Wie weet er hoe dit moet en of dit uberhaupt mogelijk is.

Alvast bedankt,

Groeten, Vossie

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Het klopt wel. Want anders zou je om de haverklap mensen op nummer 1 hebben staan doordat ze eem (sub)team zijn gejoined. Wel komen jou workunits bij het totaal van DPC erbij.

Dat zag je onder andere toen we in de race waren om Anandtech in te halen. Bill Goldberg en anderen schreven zich toen uit van ons team en kwamen er weer bij de dag dat we TA zouden inhalen. Bam in een keer miljoenen hoger dan AT :7

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Uh volgens mij is het niet helemaal juist wat jij bedoeld en ik bedoel. MM... Ik word ook al een dagje ouder (8>

Maar je kunt je adres alsnog retiren. Geen probleem. Wel is het beter om in een werksituatie toch echt toestemming te hebben. Op school maakt het niet veel uit. Een schorsing misschien. Maar ontslag is echt niet leuk :(

Verwijderd

Topicstarter
MOL,

ik heb het adres dus al geretired. Het ging er niet om om hoog in de dagscores te komen. Maar om een sprongetje in de totalen te maken.

Omdat ik het webmail-adresje nog geen lid van DPC had gemaakt, komen de blokjes dus NIET bij DPC. Ik dacht van te voren dat als ik het zou retiren naar m'n gewone mail, die wel lid is van DPC, de blokjes van het web-mail adres automatisch ook bij DPC zouden komen. NIET dus.

Ik zoek naar een mogelijk om dit recht te zetten.

Vossie.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je dat wel goed ingesteld op dnet dan :?

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Het zou gewoon bij dpc moeten komen, moet je idd even kijken of alles goed staat op d.net. Anders gewoon opnieuw lidmaken ofzo.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar opnieuwe gejoined (ookal was ik al wel lid), hopelijk komen die 300k dan toch ten goede van DPC.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je retired, wordt t er wel bijgeteld, maar niet in de dagscores vermeld. Je totaal op http://stats.distributed.net zou nu wel xxx omhoeg gegaan moeten zijn.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:54

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb ff de retires naar DPC gechecked over de afgelopen dagen; vanaf 5 maart ligt dat dagelijks onder de 10K. Er is dus iets misgegaan waarschijnlijk, want die 300K zijn er niet bijgekomen voor DPC... :(

edit:

als ze er nou morgen nog niet bij staan, stuur dan ff een mailtje naar Dnet (b.v. ivo@distributed.net da's een nederlander) en leg het probleem aan hun uit; zij kunnen het dan eventueel wel oplossen als er wat fout is gegaan.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox, het is wel bij m'n persoonlijke totaal geteld. Maar als ik bij de DPC overall ranglijst kijk, zitten die 300K er niet bij. Dat is het rare eraan.

crisp, bedankt voor de tip! Als het morgen niet in orde is (heb vandaag dus gerejoined) dat zal ik een mailtje sturen.
Pagina: 1