Zo, naar lang zoeken op tweakers en inet, dump ik hier maar vraag,
Na jaren lang met een heel uitgebreid stereo setje (zie mijn v&a) te hebben gewerkt, vond ik het tijd voor wat nieuws en wat leuks, van een medetweaker een 7.1 setje gekocht van creative (T7900) Heeft heel lang gekriebeld door tijdgebrek en blabla, nu eindelijk tijd. doen alleen de 2 frontspeakers het en de sub het maar
Ik heb de boel aangesloten via een eminent EM3750 5.1 (upgrade komt eraan)
Wat ik inmiddels heb geprobeerd:
Nieuwe instal van driver,
Film kijken/Game spelen/Muziek draaien
Bij instellingen onder geluid,
Bij de nieuwe driver kwam ook het Xear 3d progje, en die kan ik instellen op max 6 speakers (dat klopt, de eminent ondersteunt er max 6) maar dan is mijn rechts midden de sub, en de sub 'gewoon' de front speaker)
En ja, alle kabels zijn meerdere malen gecontroleerd.
Ook werkt de front speaker niet,
Voor de rest de system specs,
Amd Athlon X4 630 @ 2.8
AS rock mobo N68C-S
2x2 GB DDR3 @ 1333mhz (OCZ)
HD 5770
Ben nu wel beetje 'uitgedokterd' hopelijk jullie niet
Edit: Als ik in Xear 3D de ingang op 2 ch zet, doet de center wel, de rest niet, de links midden wel als ik druk op sub testen
Edit 2: Ik heb nu 4 boxen werken, mijn rechts midden is de center en de sub is links midden (tijdens testen) voor de rest doet ie nie)
Na jaren lang met een heel uitgebreid stereo setje (zie mijn v&a) te hebben gewerkt, vond ik het tijd voor wat nieuws en wat leuks, van een medetweaker een 7.1 setje gekocht van creative (T7900) Heeft heel lang gekriebeld door tijdgebrek en blabla, nu eindelijk tijd. doen alleen de 2 frontspeakers het en de sub het maar
Ik heb de boel aangesloten via een eminent EM3750 5.1 (upgrade komt eraan)
Wat ik inmiddels heb geprobeerd:
Nieuwe instal van driver,
Film kijken/Game spelen/Muziek draaien
Bij instellingen onder geluid,
Bij de nieuwe driver kwam ook het Xear 3d progje, en die kan ik instellen op max 6 speakers (dat klopt, de eminent ondersteunt er max 6) maar dan is mijn rechts midden de sub, en de sub 'gewoon' de front speaker)
En ja, alle kabels zijn meerdere malen gecontroleerd.
Ook werkt de front speaker niet,
Voor de rest de system specs,
Amd Athlon X4 630 @ 2.8
AS rock mobo N68C-S
2x2 GB DDR3 @ 1333mhz (OCZ)
HD 5770
Ben nu wel beetje 'uitgedokterd' hopelijk jullie niet
Edit: Als ik in Xear 3D de ingang op 2 ch zet, doet de center wel, de rest niet, de links midden wel als ik druk op sub testen

Edit 2: Ik heb nu 4 boxen werken, mijn rechts midden is de center en de sub is links midden (tijdens testen) voor de rest doet ie nie)
[ Voor 10% gewijzigd door Jelte,89 op 12-09-2010 02:37 ]
Revive the guild!