Windows verkenner werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met windows verkenner, hij zegt dat hij niet meer werkt en gaat 3 sec lang naar oplossing zoeken en dan start hij windows verkenner weer opnieuw op. Dan 10 sec later weer het zelfde probleem het herhaalt zich steeds..
ik zocht op google en vond dit http://social.answers.mic...38-433e-9ec9-e92f2dfec176

dit heeft uitendelijk niks opgeleverd hetprobleem blijft zich steeds voort doen

bedankt mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Ik zou de harddisk eens testen met een tool van de fabrikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Hmmm...en nu verwacht je van ons een oplossing ofzo? :+ Heb je alleen dat ene antwoord gevonden? Enneh....je hebt dit probleem allang enzo? Ik bedoel je geeft wel weinig info.

Het probleem moet ergens vandaan komen he..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Ik had daar vandaag ook last van. Na een game-event had ik HAWX een beetje abrupt afgesloten. Misschien dat het daar aan ligt.

Ik heb het in elk geval met ShellExView opgelost:

ShellExView downloaden en installeren. Alle niet-Microsoft extensies uitschakelen.
Herstart.

Het lastige is dat je SEV moet downloaden/ uitpakken/opstarten met een steeds crashende verkenner :) Geduld... het is mij ook gelukt.

Vervolgens zou je de extensies één voor één weer in kunnen schakelen om te kijken wat de boosdoener is. óf je laat ze gewoon uit staan...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
TheVMaster schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:10:
Hmmm...en nu verwacht je van ons een oplossing ofzo? :+ Heb je alleen dat ene antwoord gevonden? Enneh....je hebt dit probleem allang enzo? Ik bedoel je geeft wel weinig info.
Het zou om te beginnen wel handig zijn als ie nou eens eerst even vermeld wat voor Windows ie heeft.

Voorts zijn dit soort problemen vaak gerelateerd aan bijvoorbeeld 'preview' of 'thumbnail' zaken. Zo was er ooit een versie van Haali media splitter die de Explorer deed crashen. @TS: Ik zou het dus eerst eens zoeken in de richting van recentelijk geinstalleerde video-gerelateerde software. In ieder geval kunnen we zonder enige informatie anders dan "Hij doe het niet" verder niet veel.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW