NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Ik zou de Thinkpad kiezen. Al kunnen vrouwen het een niet erg mooi model vinden.
Voor de toepassingen zoals beschreven zijn ze allebei prima geschikt, dus zou ik meer letten op ouderdom, algehele staat, en wel/niet garantie.
Overigens wel vreemd dat je zo veel problemen hebt gehad met de scharnier van de Dell D serie, wij hebben beide ( HP NC6xxx serie en Dell D6xx serie ) hier op het werk gehad.
Accuproblemen lijken meer bij de Dell voor te komen, waar de HP's meer uitval van HD's had.
De accuproblemen zijn makkelijk te voorkomen, door de batterij los te koppelen als die aan de netadapter zit.
In de praktijk doet bijna niemand dit, en ook al werk je (bijna) nooit op de batterij, toch verkort de levensduur.
Dit geldt overigens voor alle batterijen van laptops voor zover ik weet, en wat ik uit eigen ervaring heb gezien over de laatste 10 jaar in vnl zakelijk gebruik.
[ Voor 56% gewijzigd door Yippie op 11-09-2010 16:55 ]
En de ThinkPad heeft ook betere specs
* ThinkPad typt dit vanaf een T61 en heeft niks te klagen
Ik heb alleen niets met Vista. Maar misschien went het, of ze merkt er weinig van bij gebruik van RDP en IE.
Als er nog meer meningen zijn hoor ik ze graag.
NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Zo, dat is er even uit. Iedereen is wel vol lof over Windows 7 opeens, maar Windows Vista is altijd klote... Waarom? De stap van Vista naar Windows 7 leverde eigenlijk maar weinig winst op. Vista had 2 nadelen ten opzichte van Windows 7: Het was eerder uit en nee, het was geen OS voor oude laptops, net zoals 7 dat ook niet is. En ja, bugs moesten gefixed worden. Door de tijd is Vista een stuk beter geworden en met goede hardware is het een heel goed OS.
Die horrorverhalen die nog altijd rondzwerven komen van de eerste maanden, tegenwoordig is Vista echt een stuk beter.
Maar Vista kost wat gewenningstijd. Na een paar weken wilde ik echter niet meer terug. Indexed search en Prefetch zijn echt grote verbeteringen die ik altijd mis in XP.
[ Voor 19% gewijzigd door GENETX op 11-09-2010 20:10 ]
Bedankt voor de tips. Ik laat nog wel weten hoe hij bevalt.