Pricewatch voor TV, filters: kleureigenschap

Pagina: 1
Acties:

• SSSF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 09:49

SSSF

BLAAT !!

Topicstarter
Als ik bij filters ga kijken bij de Pricewatch voor Tv's staat daar een optie bij die heet: kleureigenschap met de opties glans en mat.

Heeft dit betrekking op de lijst van de TV of het scherm zelf.

Ik zoek namelijk een TV met een mat scherm maar de lijst mag van mij best glans zijn.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lijkt me dat deze vraag niet in Audio en HiFi maar in Pricewatch hoort, bij deze verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Nee, die eigenschap betreft de omlijsting.

Of het scherm glanzend of mat is, wordt door ons niet als specificatie opgenomen omdat dit ook niet door de fabrikanten opgegeven wordt. Ik ben het 100% met je eens dat het erg prettig is om dit te weten wanneer je een tv zoekt en vind het ook vreemd dat fabrikanten die slecht tot niet opgeven. Maar als we beginnen met dit te specificeren en op een gegeven moment is de specificatie bij een beperkt aantal tv's ingevuld is, dan heeft het filter weinig waarde.

Brengt me op de specificatie Kleureigenschap. Een vlugge check bewijst dat van de 3247 tv's er ook bij maar 757 toestellen deze specificatie ingevuld is. Dat maakt ook deze spec niet heel waardevol. Hij staat er echter om de één of andere reden al een tijdje in.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 12:44

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ik zit ook wel erg op een filter voor mat schermtype te wachten. Deze info is toch niet zo moeilijk te achterhalen? Misschien gewoon beginnen met 2010 modellen? (die toch het populairst zijn)

Het is voor mij namelijk dé dealbreaker, een glanzend scherm.

[ Voor 15% gewijzigd door Initial G op 16-10-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Initial G schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:40:
Ik zit ook wel erg op een filter voor mat schermtype te wachten. Deze info is toch niet zo moeilijk te achterhalen? Misschien gewoon beginnen met 2010 modellen? (die toch het populairst zijn)

Het is voor mij namelijk dé dealbreaker, een glanzend scherm.
We zijn makkelijk te overtuigen hoor. Doe maar eens een voorbeeld van een actueel model van Philips, Sony en Panasonic waarbij op de fabrikantsite deze gegevens makkelijk te achterhalen zijn.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?