Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan niet van CD (DVD) booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Van de week had ik een probleem met bepaalde installaties Installer vraagt om Reboot en dan...

Helaas niet veel antwoorden die me konden helpen

Nu dacht ik laat ik maar ff een andere windows 7 er op gooien (Want deze windows 7 van Dell is echt klote)

Anyways ik wil dus booten van de DVD maar zodra ik herstart en f12 (voor boot opties) druk dan loopt alles vast

Probeer ik f2 (voor bios) dan gaat ie gewoon door met windows opstarten (ben nu f1 tot f12 door gegaan maar nog steeds geen boot van dvd)

Wat moet ik doen!?!?

Ik begin langszaam hekel te krijgen aan Dell...

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
Doet je toetsenbord het wel? Heb ik laatst ook mee zitten klooien, bleek dat mijn draadloze toetsenbord niet geïnitialiseerd was toen ik op Delete zat te rammen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is op me laptop, neem aan dat die altijd aangesloten zit :P

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat bedoel je precies met "deze windows 7 van Dell"?

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 15:13
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:59:
Het is op me laptop, neem aan dat die altijd aangesloten zit :P
Daarom kan hij nog wel stuk zijn... Of dat bepaalde toetsen het niet doen.
Test dat eerst eens in Windows.

En anders zou ik daarna gewoon contact opnemen met Dell. Neem aan dat je gewoon nog garantie/service hebt aangezien de laptop geleverd is met Windows 7.
Haaglander schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:59:
Wat bedoel je precies met "deze windows 7 van Dell"?
Die bijgeleverde Windows (7) vol met test en trial versies van software die je totaal niet nodig hebt. Bloatware noemen ze dat.

[ Voor 25% gewijzigd door Saeverix op 11-09-2010 13:04 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• mahsalti
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-10 08:29
als je f12 drukt krijg je dan wel een bootmenu?

als je die krijgt en vervolgens dvd selecteert en die start hij niet dan is die dvd niet bootable

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:49:
zodra ik herstart en f12 (voor boot opties) druk dan loopt alles vast
f12 = vastlopen...

Ja, Werner ben nu bezig met contact opnemen met Dell ff kijken wat hun te melden hebben

Hopelijk weten ze iets maar ik verwacht er niet veel van...

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Saeverix schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:02:
[...]

Daarom kan hij nog wel stuk zijn... Of dat bepaalde toetsen het niet doen.
Test dat eerst eens in Windows.

En anders zou ik daarna gewoon contact opnemen met Dell. Neem aan dat je gewoon nog garantie/service hebt aangezien de laptop geleverd is met Windows 7.

[...]

Die bijgeleverde Windows (7) vol met test en trial versies van software die je totaal niet nodig hebt. Bloatware noemen ze dat.
Heb je van Dell dan geen 'gewone' W7-DVD gekregen, dus zonder bloatware? Ik wel namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat ik weet maar zelfs dan zou ik nog in me bios moeten komen/van DVD booten

Verwijderd

Topicstarter
Nou eindelijk in me bios gekomen

nieuwe windows 7 geinstalleerd

installaties met rebooten lukt ook !!!

Alleen nu was ik bezig met wat dingen installeren

Ook wat games...

Ik probeer een .exe te runnen (Company of Heroes online, moet je eerst installeren dan restarten en dan gaat ie downloaden) maar hij doet niet veel. Als ik dubbel klik op de exe dan zie je dat "laad rondje" knipperen voor 3 seconden en daarna niks...

Run as admin werkt ook niet.

Run met andere compability (xp/vista) werkt ook niet

Google heeft er ook niks over

Het is de laatste versie

Kan het zijn dat ik nog een bepaalde driver mis? dacht dat ik ze allemaal had maar dit is wel raar

In ieder geval bedankt

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 15:13
Wat heb je gedaan om nu uiteindelijk wel in je bios te komen? Handig voor mensen die het ooit ook eens zullen hebben.

En de eerste vraag die ik krijg bij het installeren van die game: Is het een legaal gekocht spel?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
Ehmm ja legaal game is free-to-play, aanrader als je van RTS houd (company of heroes online) zelfde als de koopbare versie alleen dan met rpg element en ranking enzo.

wat betreft Bios was gewoon dom

ik zat fn+f2 te drukken (laptop moet je vaak fn drukken voor de f knoppen) maar ik moest dus alleen f2 drukken

nog steeds raar dat f12 (boot opties) me laptop deed vast lopen
Pagina: 1