Ik heb last van tearing als ik een HD-video afspeel op mijn computer. Het formaat is mkv, dit is vooral bij snelle bewegingen in de film maar dat lijkt me wel logisch. Ik heb dit niet alleen bij één video, maar bij meerdere (alle?) .mkv bestanden die ik afspeel op m'n computer. Ik gebruik het programma Cyberlink PowerDVD 10. De mkv bestanden staan niet op schijf, ze staan op mijn computer waar ik ze dus van afspeel.
Ik had er een tijdje geleden ook vragen over gesteld strepen op m'n led-monitor
In dat forum staan ook meer gegevens voor als je die nodig hebt om me te helpen. Sorry dat ik dit opnieuw post maar m'n computer was een lange tijd gecrashed dus ik kon niet meer reageren op m'n oude forum en volgens mij heeft het geen zin om daar nu verder mee te gaan, want ik denk niet dat er mensen zijn die dat forum tegen komen.
Ik kreeg als oplossing te horen om v-sync aan te zetten en de nieuwste drivers te donwloaden, dit heeft geholpen voor de games die ik speel maar had geen resultaat voor de mkv bestanden.
Alvast bedankt voor het helpen
Ik had er een tijdje geleden ook vragen over gesteld strepen op m'n led-monitor
In dat forum staan ook meer gegevens voor als je die nodig hebt om me te helpen. Sorry dat ik dit opnieuw post maar m'n computer was een lange tijd gecrashed dus ik kon niet meer reageren op m'n oude forum en volgens mij heeft het geen zin om daar nu verder mee te gaan, want ik denk niet dat er mensen zijn die dat forum tegen komen.
Ik kreeg als oplossing te horen om v-sync aan te zetten en de nieuwste drivers te donwloaden, dit heeft geholpen voor de games die ik speel maar had geen resultaat voor de mkv bestanden.
Alvast bedankt voor het helpen