Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Skype] Geen beeld afkomstig van beller

Pagina: 1
Acties:

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 21:56
Ik heb een probleem met Skype bij het videobellen. Mijn eigen webcam is zichtbaar aan mijn kant en aan de andere kant (degene met wie ik aan het videobellen ben). Echter zie ik geen beeld van andere mensen. Dit is niet het geval bij alleen één persoon, maar bij iedereen.

Enkele dingen heb ik al geprobeerd, maar dat heeft nog niet geholpen:
- Nieuwste driver van nVidia geïnstalleerd
- Nieuwste versie van Skype geïnstalleerd
- Firewall Windows uitgeschakeld
- Poorten toegevoegd in firewall van router admin
- Oudere versie van Skype geprobeerd (v3.8)

Dit heeft helaas niet geleid tot de oplossing. Ook op internet heb ik niet iets kunnen vinden (dat wil overigens niet zeggen dat de oplossing er niet staat).

Hopelijk kunnen jullie me helpen, waarvoor dank alvast.

• frostraver
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-04-2023
Ga eens kijken bij extra -> Instellingen... in Skype en klik op "Video Settings". Probeer eens met de radiobutton op "anyone"... Kijk ook eens bij extra -> Instellingen -> gesprekken -> video instellingen (daar staat hetzelfde als bij het eerste maar dat kan ook op "niemand" staan)

Ik heb ook gelezen op een forum dat het probleem lag bij AVG (de antivirus). Als je deze hebt probeer die dan eens te deïnstalleren en nog eens te bellen met Skype. Als het dan opgelost is gebruik je best een andere antivirus (nogal logisch).

Als het nog niet werkt geef dan nog maar een seintje.

Grtz...

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 21:56
Bedankt voor de reactie. Vrijdagavond zal ik het even proberen en vervolgens wel melden of het wel/niet geholpen heeft.