Toon posts:

Nieuwe 22" monitor - Shadow Mask-Flat

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik ga binnenkort een 22 inch monitor kopen, nu vroeg ik me af of er een goed alternatief is voor de diamondtron True Flat CRT's? Ik had namelijk zo'n 2-3 jaar geleden een 19" iiyama 450 PRO besteld (19") en heb die ingeruild tegen een "gewone" iiyama 450, door die 2 :r tension wires... Ik weet dat de meeste mensen er zich niet aan ergeren maar ik dus wel :)
Nu zag ik juist dat iiyama "Shadow Mask-Flat" monitors heeft, weet iemand wat dit juist inhoud? Deze heeft die tension wires waarschijnlijk niet hé? Lijkt me een leuk alternatief... Ze zijn echter nog niet te krijgen in een 21 of 22" versie :( Weet er iemand of deze in de maak zijn misschien?

Thx!

Verwijderd

Topicstarter
owja, nog 1 vraagje, als jullie zouden kunnen kiezen tussen volgende:

- 17" monitor and baddddd ass system (256 meg DDR, Geforce3, etc)

of

- een 22" monitor en een Geforce2 ultra, 512meg CAS2, Abit KT7A

Wat zouden jullie kiezen? :9

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 22:10
Van die nieuwe buizen weet ik niets. Verder zou ik uit jouw keuzes gaan voor een 21 of 22". GF3 is nu zeker de moeite nog niet voor het geld.

BTW, jij bent toch de man van de DAX msg board? Honda rules!!!

Import van EVs

Verwijderd

Hiervoor:
- een 22" monitor en een Geforce2 ultra, 512meg CAS2, Abit KT7A, want zo'n monitor gebruik je toch t langst, doe t dan in één keer goed :P
.

Denk ook es na over een Radeon ddr 64mb...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 13 maart 2001 01:26 schreef Luiaard het volgende:
Van die nieuwe buizen weet ik niets. Verder zou ik uit jouw keuzes gaan voor een 21 of 22". GF3 is nu zeker de moeite nog niet voor het geld.

BTW, jij bent toch de man van de DAX msg board? Honda rules!!!
Yep, dat ben ik :)
Ik heb die in geen jaren geupdated... Misschien zal ik is een PHP boardje opzette.

Bedankt voor de msg'es !!! :)
Cya,
ForMatPrO