Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07
Hallo mede tweakers.

Na een jaar is mijn muis van mijn desktopset "overleden" de laser reageert niet meer. ;w
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe muis
Ik speel veel spellen vooral CoD en andere..
En ik heb een paar keer gehad dat mijn muis tijdens een spel uitviel :|
Nou ik wil dit niet meer.
Ik heb de Sidewinder X8 en de Logitech G9x uitgekozen
De sidewinder vanwege zijn wired en wireless mode en de logitech omdat het nogal een populaire muis is.
Mijn budget is 70 euro.
Als iemand misschien nog een betere optie heeft is dit ook welkom.

Als jullie me willen helpen zou ik dat op prijs stellen :)
Mvg CR9

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-05 18:53
Logitech G500 kan ook nog, die heeft een erg fijne vorm al zeg ik het zelf. De vorm wordt al sinds de MX510 gebruikt en is daarna ook in de MX518, G5/G7 en G500 toegepast. Qua prestaties zal het niet ver uit elkaar liggen.

Je zou misschien even langs de mediamarkt of andere zaak kunnen gaan om te kijken hoe de verschillende muizen in de hand liggen, dit kan van persoon tot persoon verschillen, vooral bij de wat specialer vormgegeven muizen zoals de meeste gamemuizen.

De wijzen komen uit het Oosten!

• CR9
NoepZor schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:56:
Logitech G500 kan ook nog, die heeft een erg fijne vorm al zeg ik het zelf. De vorm wordt al sinds de MX510 gebruikt en is daarna ook in de MX518, G5/G7 en G500 toegepast. Qua prestaties zal het niet ver uit elkaar liggen.

Je zou misschien even langs de mediamarkt of andere zaak kunnen gaan om te kijken hoe de verschillende muizen in de hand liggen, dit kan van persoon tot persoon verschillen, vooral bij de wat specialer vormgegeven muizen zoals de meeste gamemuizen.
Maar heb jij ook ooit moeten kiezen tussen draad en draadloos want de G9 en G500 zijn draad en de X8 is draadloos.
Ik heb eigenlijk nog maar 1 draad muis gehad dus ik kan me de nadelen niet herinneren. Want ik heb mensen gehoord die zeggen als je beweegt dat het draad soms stroef gaat of het komt tegen iets aan.
Overigens heb nog een gegadigde gevonden de Logitech Performance MX Mouse in principe zelfde als de X8 maar geen hoge DPI (1500, en de X8 tot 4000)

[ Voor 12% gewijzigd door CR9 op 11-09-2010 21:08 ]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:17

InFamous

excommunicado

Ik heb hier zelf een Logitech perfomance mx, de muis ligt bij mij lekker in de hand en voelt glad en lichtjes aan, de muis zal misschien een iets lagere dpi hebben maar daar merk je vrij weinig van. Door unifying is het aansluiten klaar, wat mij het meeste trekt in deze muis is de unifying technologie integenstelling tot bluetooth waar het signaal wel is wegvalt heb je dit totaal niet. Daarnaast heb je ook de darkfield laser deze kan je zelfs op een glazen tafel gebruiken.

Formerly known as Ragdoll

• CR9
InFamous schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:12:
Ik heb hier zelf een Logitech perfomance mx, de muis ligt bij mij lekker in de hand en voelt glad en lichtjes aan, de muis zal misschien een iets lagere dpi hebben maar daar merk je vrij weinig van. Door unifying is het aansluiten klaar, wat mij het meeste trekt in deze muis is de unifying technologie integenstelling tot bluetooth waar het signaal wel is wegvalt heb je dit totaal niet. Daarnaast heb je ook de darkfield laser deze kan je zelfs op een glazen tafel gebruiken.
Even vragen hoor, hoe schat jij je handen klein, gemiddeld, groot?
Want ik heb gehoord dat het gedeelte waar je duim op rust nogal raar is hij gaat naar binnen en naar buiten en dan op het einde naar binnen waardoor je hand eigenlijk een rare stand krijgt.

• CR9
Trouwens nog een andere vraag.
Ik ben nogal nieuw in dit gebied dus ik ben niet op de hoogte van het nieuws over muizen/toetsenborden.
Dus misschien als iemand mij helpt met dit
Want ik wil niet nu iets duur kopen en dan komt er iets nieuws en beter.
Ik weet dat dit bij de computerwereld hoort maar ik zie dat muizen en toetsen niet zo snel worden uitgebracht als computer componenten

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:13

SeatRider

Hips don't lie

CR9 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:28:
Trouwens nog een andere vraag.
Ik ben nogal nieuw in dit gebied dus ik ben niet op de hoogte van het nieuws over muizen/toetsenborden.
Dus misschien als iemand mij helpt met dit
Want ik wil niet nu iets duur kopen en dan komt er iets nieuws en beter.
Ik weet dat dit bij de computerwereld hoort maar ik zie dat muizen en toetsen niet zo snel worden uitgebracht als computer componenten
Klopt. En je vraag is?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• CR9
Zou iemand me kunnen inlichten met de aangekondigde muizen die in 2011 uitkomen of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

even voor je vraag mijn handen zijn redelijk groot en hij valt bij mij goed in de hand ook het duim gedeelte ligt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
Weet iemand bijvoorbeeld of Logitech nog nieuwe muizen gaat uitbrengen in Q4 2010 of in 2011?
En nog een vraag ik zie gaming muizen met DPI van 4000+ is DPI echt belangrijk voor gamen?

[ Voor 33% gewijzigd door CR9 op 12-09-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

ik kan je niet helpen met de releases, maar ik heb zelf die logitech en ik speel games als bfbc2 cod mw2 en dat soort games en je merkt er echt niks van.

Pagina: 1