Windows Live Mail massa-itemverwijdering

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dilemma
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 07:59
Beste mensen,

Wij maken op het werk gebruik van een agendafunctie (synchroniserend) van google calendar en live calendar. Sinds de vakantie heeft een collega hier op één of andere manier de tijden van zonsopkomst en ondergang toegevoegd, wat automatisch is toegevoegd tot augustus 2011, voor elke dag tenminste 3 agenda items.
Probleem is nu dat ik deze wil verwijderen, en er weinig voor voel om dit handmatig te doen... dat gaat dan wel even tijd kosten...

Weet iemand of hier een (snelle) manier voor is? De agenda-items staan niet op tijd, maar staan gemeld als algemene 'afspraak' die geld voor de hele dag.

Ik hoop dat jullie hier genoeg mee kunnen, en me een hoop werk kunnen besparen, alvast bedankt!

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:33

Hoite

Goed verhaal

Bekijk in het opties scherm even of hij zich niet heeft ingeschreven op een agenda, dat moet namelijk net zo makkelijk weer te verwijderen zijn.

Lekker kort.

• Dilemma
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 07:59
Helaas, dat is volgens mij niet het geval.
De items zijn afkomstig van rijkswaterstaat (getij.nl) en ingevoerd via een ical bestandje. Deze tijden zijn toegevoegd toen we nog Outlook Express gebruikten, maar intussen zijn we over gegaan naar Live Mail... Bij inschrijven zou dat bij een nieuw programma niet overgenomen worden, toch? Het is toch het programma zelf wat dat bijhoudt?

Lukt het niet, waag ik er even een mailtje aan naar die lui. Het is me pas net duidelijk waar de gegevens precies vandaan komen namelijk.

Bedankt in ieder geval voor je reactie, Hoite. Ik blijf proberen!