Makrodagdeal Lenovo-laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 825 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325526

Topicstarter
Gisteren (9-9-2010) een Lenovo Laptop besteld bij Makrodagdeal. Die is vandaag afgeleverd, maar niet met de juiste grafische kaart en ook niet met gigabit-lan en n-wlan.
Opvallend genoeg was deze laptop een half jaar geleden ook in de aanbieding, toen wel met opgave van de correcte specificaties.

Ik heb Makrodagdeal direct een mail gestuurd dat ik hier niet mee accoord ging, maar het blijft akelig stil.

Ik begin het gevoel te krijgen dat Makrodagdeal er op gokt dat niemand controleert of de specificaties kloppen en geprobeerd heeft met wat opgeklopte specificaties de oude voorraad te kunnen slijten.

Als er anderen zijn die dezelfde laptop gekocht hebben bij Makro, dan svp reactie (inclusief of je conform specs geleverd hebt gekregen of niet) voor juridische actie, mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38

wontcachme

You catch me? No you wont

Of ze hebben de verkeerde specs er neer gezet of er is een verkeerd type geleverd. Maar vandaag de laptop ontvangen, gelijk mailen en nu "klagen" dat er geen reactie komt is wel erg vroeg. Geef ze een paar dagen (tot maandag of dinsdag) om de mail te lezen, of ga in de telefoon hangen.

Je kan natuurlijk ook gewoon terugsturen. Je hebt sowieso de 7 dagen na aankoop terug zonder reden tijd (wet koop of afstand).

[ Voor 17% gewijzigd door wontcachme op 10-09-2010 16:20 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mbt "klagen". De mail is vanochtend verstuurd. Ik heb nog niet eens een ontvangstbevestiging oid gehad. De webshops die ik ken, handelen dit soort dingen zo snel mogelijk af. De telefoon is ook al geprobeerd. De enige reactie daar is "we sturen het door naar de goede afdeling". Daar krijg ik geen goed gevoel bij.

Vwb KOA: Makro is business to business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ze nemen niet de gok dat niemand het merkt hoor, ze hebben gewoon de verkeerde specs neergezet inderdaad of de specs van een ander type laptop.

Dat wordt heus wel opgelost, daar hoef je niet over te klagen. Gewoon melden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:47

paQ

"akelig stil" :F
komop zeg. Je mag iemand wel de kans geven te reageren zeg...

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-04 19:22

Brons

Fail!

KOA is niet van toepassing omdat de Makro een groothandel is. Maar je hebt het ook helemaal niet nodig omdat je het afgesproken product niet ontvangen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300550

Het is ook mogelijk om eventueel langs te gaan bij 1 van de dichtsbijzijnde vestigingen daar is het zelfs mogelijk om evetueel ( als je er toch vanaf wil) je laptop in te leveren.
Moet als goed is ergens in de voorwaarde staan............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@paQ & wontcatchme
We hebben blijkbaar een ander idee bij het woord klantenservice. Een mailtje terug "ontvangen en in behandeling" lijkt mij de normaalste zaak van de wereld. Dat dat niet gebeurt is voor mij inderdaad een sterk signaal dat er gezeur komt.

@kapiteinboterha
tnx, dat kan ik eens proberen als er geen reactie komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 325526 op 10-09-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:43
R_L: wat is voor jou een acceptabele reaktietijd? Dat je geautomatiseerd een e-mail krijgt dat ze ermee bezig zijn en 3 weken later nog niks hoort? Waar leg je de grens? Ik vind dat je een beetje overtrokken reageert over het feit dat men niet binnen enkele uren reaktie geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:47

paQ

zeker als je daarna telefonisch hoort dat het naar de juiste afdeling is doorgezet.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Je hebt hem vandaag ontvangen, en hebt het nu al over slechte signalen en juridische actie. De makro is geen B2C webshop, en zelfs dan is je eigen inzet nogal minimaal voor iemand die zich binnen uren al in de steek gelaten voelt.

Of de specs kloppen of niet kunnen zij je het best vertellen, evenals wat eraan te doen is. Dit forum is niet voor het oproepen tot acties, en al helemaal niet op deze wijze. Als er na diverse contactpogingen nou na een week op geen enkele wijze contact gemaakt blijkt te kunnen worden, dan kan je eens denken aan wat algemene adviezen inwinnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.