Toon posts:

Zwarte randen met HDMI BenQ 22"FullHd en HD5750

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geien middag ,
zit al een paar dagen met een probleem ,
ben overgestapt van Windows XP naar 7
alles werkt alleen nu is het probleem dat als ik windows start mijn beeld zwarte randen vertoond.
krijg het wel weg als ik bij upscale opties van ATI balkje verplaats , op dat punt werkt hij goed en heb ik mooi beeld op 1920x1080 .
Start ik een spel op of wat dan ook en wil die spelen op 1920x1080 zet hij zich automatisch terug zodat ik weer zwarte randen krijg.... zet ik resolutie van spel op 1680x1050 werkt het wel en krijg ik volledig beeld,
voorheen heeft het met XP goed gewerkt alleen krijg ik het nu niet meer zoals het was . ( OP DVI WERKT WEL )

Heb een Benq 22" FullHD monitor aangesloten op HD5750 via HDMI , heb meerdere keren software vernieuwd en geupdate maar niets werkt of helpt . :?

Ik hoop hierbij genoeg informatie te hebben gegeven , zo niet zet bij wat je nodig hebt en ik zet het erbij ;)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-02 21:10
Ik heb dit een keer eerder meegemaakt, het kan ook goed zijn dat je de instellingen van de HDMI uitgang op je monitor moet veranderen.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Verwijderd

Topicstarter
Het rare ervan is dat de HDMI instellingen helemaal niet op mijn monitor kan veranderen , staat vast kan menu wel zien maar kan niets veranderen , Ga nu gelijk even Topic lezen en kijken of ik verder kom .

Alvast bedankt voor de snelle racties.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu 10.8 catalyst eraf gegooid en 10.7 terug gezet en nu werkt alles weer zoals het hoort , bij 10.6 doet hij ook raar enige tot nu toe is 10.7 die goed blijft werken :D Super bedankt mensen .