Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KanAlles.nl hosting problemen

Pagina: 1
Acties:

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 18:43
Ik heb al een aantal jaar het domein matr1x.nl bij KanAlles.nl (voorheen DitMagNiet.nl). Zij hebben alle domeinen een aantal jaar daarvoor weer van HJ Hosting overgenomen.

Nooit problemen gehad totdat er eind juni een mailtje kwam "U wordt overgezet naar een andere server". Goed, geen probleem. Eind augustus een nieuw mailtje dat "Your account is ready for use" met een standaard welkom "Bedankt voor het kiezen van KanAlles" met mijn nieuwe inloggegevens. Ook dat werkt allemaal tot ik daarna een mailtje krijg dat ik mijn quote met 422% heb overschreden :o Ik kan dus ook niks meer uploaden.

De website is al meer dan een maand "in onderhoud", op mijn e-mail wordt niet gereageerd en alle telefoonnummers die ik gevonden heb werken niet. Ze staan nog wel bij de Kamer van Koophandel ingeschreven. Maar dit is dus geen werkbare situatie 7(8)7 Gebeld met ConsuWijzer en daar konden ze me ook niet helpen. Wat doet men nu in zo'n situatie?

π MW finishers

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Adres opzoeken, aangetekende brief versturen. Ondertussen alles backuppen van je server.

Geef ze een termijn waarom alles geregeld moet zijn, anders moet je de mogelijkheid krijgen over te stappen (en wellicht gedeelte teruggave van je abonnement). Ondertussen ook stappen nemen om sowieso weg te gaan (maar zonder aandringen kan dat langer duren bij een onberekenbare partij).

[ Voor 20% gewijzigd door mithras op 10-09-2010 14:06 ]

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 18:34

Salandur

Software Engineer

MaTr1x schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:01:
...
Wat doet men nu in zo'n situatie?
Per direct verhuizen naar een betrouwbaardere hosting provider die wel reageert op mail en bellen.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Verwijderd

Domein verhuizen en website op een andere server hosten.

Als je nog wel je domein kunt opzeggen bij KanAlles.nl dan krijg je (meestal automatisch) een authenticatie code waarmee je het domein kan verhuizen. Op een nieuwe server dan een backup van je website plaatsen en je bent klaar. Maar vaak is het niet zo makkelijk als je geen code krijgt van je oude host...

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-11 12:57
https://www.kanalles.nl/portal/aLogIn.php

De website staat nog wel online alleen verborgen misschien kan je daar inloggen ;)