Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

E-mail werkt niet meer..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het hier juist geplaatst is? excuus mocht dit niet zo zijn.

Ik gebruik voor MSN een e-mail: *naam*@home.nl .. MSN nog nooit geen problemen mee gehad met dit e-mail adres.. Echter heb ik op mijn Macbook Pro mijn Gmail gesynchroniseerd.. mails van mijn @home.nl adres kwamen hier dus ook binnen.

Nou heb ik al enkele weken dat ik geen emails meer binnen krijg op mijn @home.nl adres, maar wel op mijn @gmail adres.. hoe is dit mogelijk als je nagaat dat ik wel gewoon met mijn @home.nl adres op MSN zit elke dag?

Wie kan mij verder helpen?

Mvg

Jochem te Wierik

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

In MSN is je mail-adres je inlognaam. Je kan zelfs bij MSN inloggen als je mail-adres niet meer bestaat/geblokeerd is o.i.d.
.. Echter heb ik op mijn Macbook Pro mijn Gmail gesynchroniseerd.. mails van mijn @home.nl adres kwamen hier dus ook binnen.
Wat bedoel je hiermee? Met wellke applicatie lees jij je mail op je Macbook?

offtopic:
Na 80 posts mag je toch wel een beetje door hebben dat groeten niet nodig zijn, dat zelf meer uitzoeken ook een goede oplossing is en duidelijke je probleem beschrijven ook handig is?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees mijn mail met gewone Mail programma op MacbookPro..
Maar mijn mails van @home.nl adres komen ook binnen op mijn Gmail account (was toen nodig omdat ik Android telefoon had waar ik Gmail applicatie op wou gebruiken, zodoende wou ik al mijn mail op één plek binnen hebben, namelijk: Gmail Inbox..

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Even resumeren:

Je hebt een gmail account
Je hebt een @home account
-waaraan een MSN/live passport is gekoppeld
-waar een forward op staat ingesteld naar je gmail?

Dan denk ik dat je forward niet meer goed ingesteld staat.

NB: passport is een manier om een niet hotmail/live adres te kunnen gebruiken als MSN account, heeft niks met die betreffende e-mail of inbox te maken verder.

[ Voor 26% gewijzigd door SqnLdr op 10-09-2010 14:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ cvheereveld klopt..
alleen kan ik me nog herinneren dat ik in Gmails instellingen mail van @home.nl heb geimporteerd. en eerder kwamen de berichten van @home.nl adres gewoon binnen in mijn Gmail. dit volgens mij zonder forward.. want in de periode dat ik mijn @home.nl adres kreeg is deze aangemaakt door een kameraad van mij (gezien het feit dat mijn vader ernstig ziek was en geen idee meer had waar onze @Home gegevens lagen om zelf iets aan te maken)

Verwijderd

Topicstarter
Nadat iemand mij op MSN aansprak over dit topic heeft hij me geprobeerd verder te helpen.

Door in te loggen op Ziggo Webmail stonden daar 983 emails in mijn Postvak In.. en een Quota van 109% van 50.0MB.. na de hele inbox leeg gehaald te hebben, en een test mail te hebben laten verstuurd komt deze binnen op mijn Webmail, mijn Mac Mail programma, mijn Gmail, en op Telefoon.. ik heb altijd mijn mail bijgehouden, hoe mijn inbox dus zo vol komt met bijna 1000 mails is mij een raadsel.. dit is dus het enige waar ik nog niet naar had gekeken :-)

Kortom: Problem Solved :)
Pagina: 1