Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10
Ik heb een stukje met FRAPS opgenomen van Amnesia en vervolgens geüpload op YouTube. Weet iemand waarom het resultaat op YouTube opeens zoveel donkerder is?

Het originele filmpje ziet er gewoon goed uit maar als ie eenmaal geüpload is op YouTube valt ie opeens veel donkerder uit en zie je nauwelijks meer wat:

YouTube: Amnesia: The Dark Descent footage

Ik heb in-game mijn gamma op 0.90, waar 1 standaard is, dit omdat mijn monitor behoorlijk licht staat ingesteld. Maar nogmaals; het origineel is qua belichting perfect en alles behalve te donker als ik hem direct afspeel.

Wat doe ik fout/moet ik anders doen?

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 10-09-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
"This video is not yet processed."
Misschien even wachten tot dat klaar is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Noxious schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:08:
"This video is not yet processed."
Misschien even wachten tot dat klaar is? :P
Dat bericht staat er nu al 8 uur... Je kunt na de upload toch gewoon je PC uitzetten? Of moer je PC ook gedurende het hele verwerkingsproces aan blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
nee na upload handelt youtube hetzelf af. als ik jou was zou ik je gamma wat hoger zetten, wat jij op je scherm ziet is niet hetzelfde als wat fraps opneemt, juist doordat je monitor gamma hoger staat.

je kunt ook proberen je huidige video wat lichter te maken en dan opnieuw te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
itons schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:12:
nee na upload handelt youtube hetzelf af. als ik jou was zou ik je gamma wat hoger zetten, wat jij op je scherm ziet is niet hetzelfde als wat fraps opneemt, juist doordat je monitor gamma hoger staat.

je kunt ook proberen je huidige video wat lichter te maken en dan opnieuw te uploaden.
Maar dan blijft het toch vreemd dat het originele filmpje er wel goed uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Overigens is de output van Fraps ook niet altijd even compatible, je zou het kunnen converten naar bijv. DivX voordat je het upload.

Maar afaik moet je gewoon wachten tot ie officieel processed is, daarna ziet het er vaak anders uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Noxious schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:17:
Overigens is de output van Fraps ook niet altijd even compatible, je zou het kunnen converten naar bijv. DivX voordat je het upload.

Maar afaik moet je gewoon wachten tot ie officieel processed is, daarna ziet het er vaak anders uit :P
Oké, duurt dat altijd zo lang? Om 03:00 was hij al klaar met uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Afhankelijk van de gebruikte codec, de drukte op youtube en de groote van de file :P niet veel over te zeggen. Soms is ie in een uurtje klaar, soms een dag :+
Pagina: 1