Gisteravond na 10 seconden badcompany2 te hebben gespeeld, een hangend wit scherm en hangend geluid gekregen, waarna ik mijn pc uit moest zetten.
Bij booten zie ik het bekende GB scherm, daarna mn processor, geheugen en schijven, maar daanrna blijft t allemaal hangen op een knipperende cursorlinksboven in.
CMOS reset gaf me de keuzes om last know good boots te selecteren (4 opties) maar ook daarna weer die knipperende cursor.
Het drukken op DEL voor BIOS wordt geregistreerd (ik zie iets van 'Entering Setup' onderaan), maar BIOS verschijnt niet.
Wittescherm ingame al vaker gezien, maar na een reboot was dit verholpen.
Heb paar weken terug extra monitor aangesloten, wellicht wil het loskoppelen vanavond nog helpen...
Als dit niet helpt... ?
Alvast bedankt voor de hulp!
Systemspecs:
GA-X48-DQ6 (F6 Bios)
4GB OCZ Reaper HPC OCZ2RPR800C44GK
Intel Core 2 Duo E8400
Cooler Master Real Power M620
Sapphire HD 3870X2 1GB GDDR3 PCI-E
PS1. ook gepost op http://forum.giga-byte.nl/index.php/topic,1324.0.html , maar ik zag later dat dat niet zo druk bezocht word.
PS2. zal van t weekend sowieso de hele boel van scratch af aan weer aansluiten en stap voor stap testen.
(edit: 1 graka weggehaald, heb er maar 1 )
Bij booten zie ik het bekende GB scherm, daarna mn processor, geheugen en schijven, maar daanrna blijft t allemaal hangen op een knipperende cursorlinksboven in.
CMOS reset gaf me de keuzes om last know good boots te selecteren (4 opties) maar ook daarna weer die knipperende cursor.
Het drukken op DEL voor BIOS wordt geregistreerd (ik zie iets van 'Entering Setup' onderaan), maar BIOS verschijnt niet.
Wittescherm ingame al vaker gezien, maar na een reboot was dit verholpen.
Heb paar weken terug extra monitor aangesloten, wellicht wil het loskoppelen vanavond nog helpen...
Als dit niet helpt... ?
Alvast bedankt voor de hulp!
Systemspecs:
GA-X48-DQ6 (F6 Bios)
4GB OCZ Reaper HPC OCZ2RPR800C44GK
Intel Core 2 Duo E8400
Cooler Master Real Power M620
Sapphire HD 3870X2 1GB GDDR3 PCI-E
PS1. ook gepost op http://forum.giga-byte.nl/index.php/topic,1324.0.html , maar ik zag later dat dat niet zo druk bezocht word.
PS2. zal van t weekend sowieso de hele boel van scratch af aan weer aansluiten en stap voor stap testen.
(edit: 1 graka weggehaald, heb er maar 1 )