Hallo Mensen.
Ik zit echt met iets uber vreemds. Heb net een nieuwe pc gebouwd en het was al even klooien met het installaeren van windows 7 x64. Af en toe gaf hij een blauw scherm met bad pool header.
Bij het lezen van de cdrom.
Nagoed uiteindelijk ging hij wel installeren. EN heb 2 keer me systeem compleet opnieuw geinstalleerd.
Als ik hem aan het installeren was, werkte het perfect, kon windows updates draaien, tig x reboten en niks aan de hand. Maar toen ging de pc uit, ging ik een nacht slapen.
Zet hem aan BAF. Weer bad_pool_header net nadat je ziet dat windows laad.
Ik denk misschien komt het door oude moederboard bios. Dus heb nieuwe bios update gedaan maar nog.
Nu gister avond weer de pc gedaan. Alles werkte goed, reboten etc.
Kom vanochtend bij de pc, ik zet hem aan. Weer bad_pool_header.
KReeg hem met geen mogelijkheid meer in windows. (ook safe mode niet).
Totdat ik de cd rom eraf trok, toen kon ik wel opstart herstel doen.
Iemand die een idee heeft wat dit kan zijn? Is een beetje balen zo.
Heb de hele nacht laten stresstesten en alle compenenten getest en die geven geen probleem/
Ik zit echt met iets uber vreemds. Heb net een nieuwe pc gebouwd en het was al even klooien met het installaeren van windows 7 x64. Af en toe gaf hij een blauw scherm met bad pool header.
Bij het lezen van de cdrom.
Nagoed uiteindelijk ging hij wel installeren. EN heb 2 keer me systeem compleet opnieuw geinstalleerd.
Als ik hem aan het installeren was, werkte het perfect, kon windows updates draaien, tig x reboten en niks aan de hand. Maar toen ging de pc uit, ging ik een nacht slapen.
Zet hem aan BAF. Weer bad_pool_header net nadat je ziet dat windows laad.
Ik denk misschien komt het door oude moederboard bios. Dus heb nieuwe bios update gedaan maar nog.
Nu gister avond weer de pc gedaan. Alles werkte goed, reboten etc.
Kom vanochtend bij de pc, ik zet hem aan. Weer bad_pool_header.
KReeg hem met geen mogelijkheid meer in windows. (ook safe mode niet).
Totdat ik de cd rom eraf trok, toen kon ik wel opstart herstel doen.
Iemand die een idee heeft wat dit kan zijn? Is een beetje balen zo.
Heb de hele nacht laten stresstesten en alle compenenten getest en die geven geen probleem/
[ Voor 19% gewijzigd door Alcje op 10-09-2010 17:01 ]