Toon posts:

Viper 770 ultra crashed op AGP 2x (devider 2/3) (133Mhz FSB)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik dus goeie koeling en kan ik hogere FSB snelheden, Nou merk ik meteen dat de viper 770 ultra niet op de hoge snelheden wilt draaien. Dus heb ik 'm op AGP 1x gezet en ik ben van het probleem af.

Maar waardoor komt dit ????

Greets ShaDoW

Verwijderd

Eeeeh als ik me niet vergis moet je agp 66mhz draaien (of ben ik nou door de war?) dus moet je een div van 1/2 gebruiken als dat mogelijk is... Het kan ook an de chipset van je mobo liggen dat de agp 2x niet werkt met zo'n hoge FSB.... probeer es je bios te upgraden... misschien helpt dat

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Inderdaad M4SS4CR3 (wat een nick!), 66 MHz en dus 1/2.

LinkedIn WoT Cash Converter

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
helemaal mee eens, wat je ook nog kunt proberen is je AGP divider aan te passen..
2/3 is ook een optie geloof ik.. verder heb ik gemerkt dat de meeste AGP kaarten niet harder dan 66mhz mogen lopen (of niet al te veel erboven)
wat je ook in gedachten moet houden is dat je PCI bus ook mee omhoog gaat, en dat dat problemen kan veroorzaken..

sorry had niet gezien dat je de divider al op 2/3 had gezet..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Zijn AGP-divider staat al op 2/3. Ik weet niet of zijn bord 1/2 ondersteunt, als dat zo is moet hij op 1/2. Het kan inderdaad dat bij AGP2 hij het niet doet, en bij agp1 wel. Komt door sidebanding geloof ik. Alleen is het wat trager (boeie). AGP2 is wel altijd sneller dan elke opgevoerde agp1.