Goedemorgen,
gisteren heb ik een website afgemaakt. *niet relevant*
deze website functionerde perfect, (zag er ook goed uit in lagere ie versies, keek vaak even in de css editor naar ie6ie7)
nu bleek dat het menu niet juist werkte. Om het mezelf wat gemakkelijker te maken heb ik gekozen om in een nieuwe div een simpelere menu te maken. Het is de bedoeling dat alleen bij Ie7 en kleiner het menu zichtbaar wordt.
Nu heb ik het half. Het menu is namelijk NIET zichtbaar in Chrome. Dus ik sprong een klein gaatje in de lucht.
Helaas bleek dat het menu ook zichtbaar wordt in IE8 (wat dus niet de bedoeling is).
de volgende verwijzingen naar css gebruik ik.
wat gaat hier fout?
gisteren heb ik een website afgemaakt. *niet relevant*
deze website functionerde perfect, (zag er ook goed uit in lagere ie versies, keek vaak even in de css editor naar ie6ie7)
nu bleek dat het menu niet juist werkte. Om het mezelf wat gemakkelijker te maken heb ik gekozen om in een nieuwe div een simpelere menu te maken. Het is de bedoeling dat alleen bij Ie7 en kleiner het menu zichtbaar wordt.
Nu heb ik het half. Het menu is namelijk NIET zichtbaar in Chrome. Dus ik sprong een klein gaatje in de lucht.
Helaas bleek dat het menu ook zichtbaar wordt in IE8 (wat dus niet de bedoeling is).
de volgende verwijzingen naar css gebruik ik.
code:
1
2
3
| <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://poker.ruunerwold.nl/wp-content/themes/poker/style.css" /> <!--[if lt IE 8]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="ie7-and-down.css" /><![endif]--> <!--[if lte IE 8]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="ie7-and-down.css" /><![endif]--> |
wat gaat hier fout?
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 10-09-2010 11:24 . Reden: Linkje verwijderd; niet relevant ]