Toon posts:

Vervolg Verbeteringen aan Wow

Pagina: 1
Acties:
  • 1.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou een unike toevoeging zijn aan world of warcraft (het onmogelijke niet uitgesloten)

Ik geef meer informatie over de vorige uitspraak (ik heb invloed op wow) dit komt omdat ik een compleete nieuwe gameplay heb bedacht voor WoW die Wow erg interessant vind maar ik moet bewijs verzamelen dat dit een succes word voordat ze het van mij kopen. Ik mag en kan niet zeggen welke Gameplay dit is omdat WoW dat niet wilt maar ik ben momenteel bezig met een onderzoek naar verbetering en bevestiging in het concept.

Het is een concept voor een WoW2 of voor nog een uitbreiding dus er zal aan cataclysm niet door mijn toedoen aan gesleuteld worden.
Ik ben in opleiding voor Trafic (intermediair) en Product management en ik heb al meerdere personen gesproken over het concept die allen erg enthousiast waren. De volgende namen weten van het concept: Jim Wiggers gepensioneerd Game bedrijf directeur, Alex Kentie momenteel directeur van een apple store bedrijf en Dirk Johan Klanker marketingstrateeg. Dirk Johan Klanker heeft mijn opgedragen een uitgebreid onderzoek te doen naar de haalbaarheid waarbij ik jullie mening nodig hebt. Als dit onderzoek klaar is gaat het naar Blizzard (Drik heeft contact met Tom Chilton Game director of WoW)

Dit is dus wel serieus en ik zou graag SERIEUS antwoord willen. En denk aan dingen waar je nog nooit aan heb gedacht want wat ik voor wow in petto hebt is Uniek (maar ik kan het niet vertellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Waarom pas je gewoon je vorige topic niet aan?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat die op slot is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En WoW is geen persoon, dus als je daar mee gesproken hebt, raad ik je aan om je account even te suspenden en lekker de bossen in te gaan :)

Misschien bedoel je het bedrijf achter WoW, Blizzard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:14:
Wat zou een unike toevoeging zijn aan world of warcraft (het onmogelijke niet uitgesloten)

Ik ben in opleiding voor Trafic en Product management
Iets met vrachtwagens?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee trafic staat voor een Intermediair manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zullen we het gewoon even subjectief houden? Anders wordt ie straks weer dichtgegooit en heeft ie weer z'n antwoord niet.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:01

Bob

Op wat moeten de mensen nu reageren? Je hebt een idee en wilt niet zeggen wat het is. He ik heb een pincode en wil ook niet zeggen wat die is. Iemand geinteresseerd? Ik zeg het toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Je wilt ons gebruiken voor je onderzoek naar de haalbaarheid van je ontdekking, maar je wilt ons niet vertellen wat het is? Hoe had je dat in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Dakreal schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:24:
[...]

Zullen we het gewoon even subjectief houden? Anders wordt ie straks weer dichtgegooit en heeft ie weer z'n antwoord niet.
:P

ok dan, vernieuwing in de gameplay? pfff... First Person een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had in gedachten wat jullie allemaal vet zouden vinden als wow extra heeft en ik kijk of er antwoorden in zitten die linken naar mijn concept snappie (IK MAG HET NIET VERTELLEN VOOR DE COPYRIGHT RECHTEN) heel vervelend allemaal.

Dus als jullie 100 dingen zeggen zullen er vast 20 dingen in staan die bewijzen (dat wil WoW nou eenmaal) dat mijn concept een doorbraak word voor WoW:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Alle primaire levensbehoeften toevoegen naast: eten, drinken, slapen. Inclusief voortplanting met de mogelijkheid tot raciale mixing.

d:)b :henk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:29:
Ik had in gedachten wat jullie allemaal vet zouden vinden als wow extra heeft en ik kijk of er antwoorden in zitten die linken naar mijn concept snappie (IK MAG HET NIET VERTELLEN VOOR DE COPYRIGHT RECHTEN) heel vervelend allemaal.

Dus als jullie 100 dingen zeggen zullen er vast 20 dingen in staan die bewijzen (dat wil WoW nou eenmaal) dat mijn concept een doorbraak word voor WoW:)
Ik lees het anders... Geef mij eens honderd ideeën, die ik later kan verkopen. Have fun, ik pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-10 09:02

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Wellicht moet ik het vorige topic even lezen want hier kan ik geen kaas van maken. Je wil graag serieuze antwoorden? Je stelt geen echte vraag dus hoe kunnen wij hier antwoord op geven?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:29:

Uuhm... copyright? Als je een copyright had mag je het gewoon vertellen wij mogen het dan niet in schrift of iets dergelijks kopieeren. Ik weet niet precies waar je mee bezig bent, maar volgens mij heb jij ook geen flauw idee wat je aan het doen bent.

[ Voor 67% gewijzigd door KingTenteehje op 10-09-2010 10:33 ]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het jullie vertellen zodat jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden:P maar dat gaat niet;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:30:
[...]

Ik lees het anders... Geef mij eens honderd ideeën, die ik later kan verkopen. Have fun, ik pas.
Daarbij geloof ik er ook nog eens weinig van. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat Blizzard op deze manier op zoek gaat naar nieuwe concepten voor hun MMORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:31:
Ik wil het jullie vertellen zodat jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden:P maar dat gaat niet;)
Wat is dan precies het idee van dit topic? Iedereen moet 'verbeteringen' spuien totdat jij datgene ziet wat jij ook bedacht had, en dan weet je dat het een goed idee is? Of wil je extra ideeën om aan jouw idee toe te voegen? Lijkt me niet helemaal fair als anderen wel hun idee moeten overdragen aan jou, maar jij niks wil vertellen aan hen.

Ik snap het dus niet helemaal.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10 19:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Alleen al het gebruik van de smileys te pas en onpas, maken je verhaal ongeloofwaardig.
Daar komt nog eens bij dat je zinsopbouw lijkt op dat van een kind van 12/13.

Ik zeg toverstaf !

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-10 10:12
Zeker vorige week begonnen met je opleiding? Je komt nog weinig professioneel over zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

klinkt als:

Ik heb een schoolopdracht en ga tweakers.net misbruiken met een mooi verhaal zodat zij mij een mooi nieuw concept noemen, welke ik dan inlever als schoolopdracht.

Ik zou maar eens wat dieper met die marketing strateeg en de andere namen gaan praten ipv als een ongeleid projectiel de meuk op Tweakers.net plempen.

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Seraphin

Meep?

Toch een beetje een raar verhaal dit. Ik had al een behoorlijke wall-of-text geschreven om de verschillende inconsistenties / opmerkelijkheden aan te geven, maar bottom line is dit: je gaat op dit forum geen antwoord krijgen op je vraag en dit topic is niet wezenlijk anders dan je eerdere -gesloten- topic.

Natuurlijk weet ik al lang welke gameplay 100% zeker een enorme hit gaat worden voor de hele wereld, maar dat mag ik je niet zeggen vanwege copyright.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 10:47
Ik ben zelf geen WOW fan, dus ik kan je helaas niet helpen. (tegengestelde zelfs :+ )

Maar waarom is iedereen zo offtopic aan het gaan? Wordt een hoop onzin verspreid wat straks een topicslotje voor de starter kan opleveren.

Het is een fatsoendelijke vraag die hij stelt, interesseert het je niet, dan geef simpelweg geen antwoord :-)

Maar verpest het niet voor de poster.

Om heel eerlijk te zijn betwijfel ik het verhaal ook wel wat, maar dat is nog geen reden om wat onzin te gaan posten. Zouden jullie zelf immers ook niet leuk vinden!

--
Als je het trouwens niet eens bent met dit topic, staat er niet ergens in de forum regels dat je dan niet moet reageren in het topic (lees: volspammen) maar gewoon een modje moet waarschuwen?

[ Voor 15% gewijzigd door mac-er op 10-09-2010 10:40 ]

To Apple or not to Apple? That's the banana!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-10 09:02

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Seraphin schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:38:

Natuurlijk weet ik al lang welke gameplay 100% zeker een enorme hit gaat worden voor de hele wereld, maar dat mag ik je niet zeggen vanwege copyright.
Is dat toevallig dezelfde die ik in gedachte heb? Ik denk het namelijk wel, weet het niet zeker :P

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:23

Shabbaman

Got love?

Misschien zou wow nog populairder worden als het gratis is. Toptip.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou kijk;

Mijn idee heeft niet zo veel te maken met voortplanting meer dungeons enzovorts het heeft alles te maken met de Gameplay en ik moet bewijzen dat de gameplay die ik heb bedacht een succes word anders is wow niet geïnteresseerd. en als je me introtext had gelezen wist je dat ik met Dirk Johan Klanker in contact ben (bekend marketingstrateeg) en hij heeft connecties bij Tom Chilton. Ik ga jullie dingen niet gebruiken in de zin jij bedenkt iets vets en ik loop er mee weg nee ik gebruik jullie reacties om mijn theorie te onderbouwen om vervolgens het onderzoeksrapport succesvol te kunnen afronden.

De kans dat mijn concept bewaarheid word is (met succesvol onderzoeksrapport) ongeveer 30 procent en dus de moeite waart.
*snip*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
mac-er schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:39:
Ik ben zelf geen WOW fan, dus ik kan je helaas niet helpen. (tegengestelde zelfs :+ )

Maar waarom is iedereen zo offtopic aan het gaan? Wordt een hoop onzin verspreid wat straks een topicslotje voor de starter kan opleveren.

Het is een fatsoendelijke vraag die hij stelt, interesseert het je niet, dan geef simpelweg geen antwoord :-)

Maar verpest het niet voor de poster.

Om heel eerlijk te zijn betwijfel ik het verhaal ook wel wat, maar dat is nog geen reden om wat onzin te gaan posten. Zouden jullie zelf immers ook niet leuk vinden!
kom op zeg, doe's gezellig!
De TS bedoelt dit draadje toch zeker ter ontspanning ende vermaeck?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dirk Johan Klanker heeft mijn opgedragen een uitgebreid onderzoek te doen naar de haalbaarheid waarbij ik jullie mening nodig hebt.
Laat dit eens zwart op wit zien?

Je kan, of mag (?), niets vertellen, maar toch verwacht je dat mensen jou input gaan geven? Je claimt dingen, die je totaal niet hard kunt maken. Het enige recht/plight van toepassing zou kunnen zijn is een NDA, welke je dan in iedergeval al hebt gebroken.

Wat heeft een marketingsmannetje, of een Apple store directeur te maken met WoW? Wow van Blizzard, die wel HEEL wat beters heeft te doen dan een flut onderzoekje in Nederland voor hun game. Je hebt 'invloed' op WoW, zonder enig bewijs..

Game bedrijf directeur, welk game bedrijf? Blizzard niet, die heeft geen Nederlandse vestiging.

Mijn visie (gezien je leeftijd):
Je hebt een schoolopdracht gekregen en jou leek het leuk om een werkstuk te schrijven voor een 'mogelijke' WoW2, omdat je zo enorm verslaaft bent aan WoW(1) en je wel even kan bedenken wat er zo veel beter kan aan WoW2. Pak er een willekeurig aantal namen bij, doe wat 'spooky' met 'Copyright' (:?) en vertel ons dat het supergeheim en supernieuw-nooit-eerder-gezien concept is. Een of ander marketingsmannetje heeft je gouden bergen belooft maar per saldo heb je NIETS in te brengen in huidige WoW, of uberhaubt een vervolg hiervan.

Ik speel al ruim 10 jaar MMO's, noem eens 1 ding.. 1 enkel ding, wat zo uniek, zo speciaal, zo superieur is, dat het een compleet succes gaat worden, wat niet eerder in welke MMO dan ook is toegepast.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2010 10:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

het is moeilijk brain stormen als je zelf niet meedoet.

het doel is een persoonlijk commercieel belang. vraag me af of dit toegestaan is.

je spamt nu ook een enquetedeelnameverzoek; moet je daar geen toestemming voor hebben van een Mod?

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 11-09-2010 18:29 ]

d:)b :henk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:14:
Dirk Johan Klanker heeft mijn opgedragen een uitgebreid onderzoek te doen naar de haalbaarheid waarbij ik jullie mening nodig hebt
Een haalbaarheidsonderzoek dus, dat doe je niet door op deze manier aan de slag te gaan.
  • Koop wat boeken over marketing, lees je in.
  • Vraag je vriendje wat hij precies bedoelt.
  • Stippel een fatsoenlijk plan uit
  • Leer spellen
Echt, je verwacht toch niet dat Tweakers je wel even zal helpen zonder dat je ook maar info geeft, en maar blijft schermen met copyright?

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 3 maanden geen wow gespeeld maar jongens DOE NORMAAL:) ik zit in het derde jaar dus naja dat is ook weer van de baan. En nog wat, een echte wow fan zou moeten weten wie Tom Chilton is toch?

Ik schrijf geen onzin en ik ben hier al 2,5 jaar mee bezig.
Wat deze mensen te maken hebben met wow is het volgende:
ZIJ HEBBEN INZICHT OP DE MARKT en weten hoe het binnen een game bedrijf te werk gaat.
Ze waren eerlijk over het concept en we hebben een heleboel gesleuteld (zij krijgen een aandeel in de eventuele winst) maar in ieder geval POST NIET OVER DINGEN DIE JE NIET AANSTAAN maar help me liever :)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Waarom hebben mensen echt zoveel moeite om NIET te reageren als je NIET op zijn vraag reageert?

Hij zit niet op je mening te wachten wat je vind van zijn schrijven, maar wat je graag zou willen zien in een opvolger van de huidige World of Warcraft.

Heb je hier niets over te melden, wees dan niet zo bijdehand en post niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:41:
Ik ben bezig met een vragenlijst die iedereen die iets zinnigs te vertellen heeft mag invullen als je dit wil reageer dan op *snip*
Dit vind ik dan alweer een stuk de goede kant op gaan. Ontwikkel een goede vragenlijst (= geeft jou de informatie die nodig hebt om aan te tonen dat jouw concept aan zal slaan, zonder de "super-secret" geheimen prijs te geven), zet deze online, en je krijgt vanzelf wel serieuze reacties.

[edit]
Maar ook hier: stel dan eerst zelf die enquête beschikbaar voordat je reacties verwacht :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 10:53 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe dit even op slot ter evaluatie van de lokale crew.

Op een discussieplatform is het sowieso niet de bedoeling de interessante zaken naar een privé mailconversatie te trekken. Een community is geven en nemen, en niet alleen nemen. Zo zijn er ook regels rond enquêtes en dergelijke :)

Om in ieder geval een hint te geven omdat je aangeeft in opleiding te zijn voor Product Management. Neem van deze Product Line Manager maar vast aan dat je op dit moment verre van goed bezig bent :/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41

psychoclown

Back in black

Excuses voor de late reactie maar de helft van de crew was niet online om te reageren en door dit slotje is het waarschijnlijk niet opgemerkt door de overgebleven Spielerij mods.

Wat betreft je topic kan ik heel duidelijk zijn, het idee is leuk en wat mij betreft prima maar de uitwerking om je doel te bereiken staat haaks op ons beleid en je tevens laat geen ruimte over voor enige discussie. Daarbij komt nog dat je geen toestemming hebt gevraagd aan ons Spielerij moderators. Zie ook Spielerij beleid.
Dit topic ga ik dus ook niet heropenen en zal ook niet gebeuren voordat je toestemming gevraagd hebt en zorgt voor een werkbare uitwerking waar de users ook echt iets mee kunnen. Zoals Floppus al zei, een community is geven en nemen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.