E-mail adressen verbergen in algemene adreslijst (exchange)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llechtim
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:24
Beste medetweakers,

ik wil graag Gebruikers verbergen in de Algemene Adreslijst ik weet hoe ik dit moet doen maar het is de bedoeling dat de mailboxen wel actief blijven ik heb geprobeerd hier over informatie te vinden op internet maar ik kon er echt niks over vinden.

misschien dat een van jullie het weet??

Met Vriendelijke Groet

Mitchell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 16:46
Die is wel erg basic, heb je wel gezocht? Blijkbaar wel maar niet goed genoeg in ieder geval. global address list hide users (zo wordt de user wel verborgen in alle address lists, anders moet je aan de slag met custom address lists).

[ Voor 7% gewijzigd door SteeringWheel op 10-09-2010 10:18 ]

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De mailboxen blijven gewoon actief als je ze uit een adreslijst verbergt. Wat bedoel je precies? Dat je ze in Outlook nog steeds kan vinden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Als je gebruikers verbergt in de adresboek kunnen ze ook niet meer aangemeld worden meen ik in Outlook.

Indien je meerdere OU's hebt en je wilt niet dat alle gebruikers in alle OU's elkaar zien in de adresboek dan moet je per OU een adresboek gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Als je Windows Server 2003 gebruikt met Exchange 2003 dan kun je in de Active Directory onder de eigenschappen van de gebruikers op het tabblad Exchange Advanced aanvinken "Hide from Exchange address lists".
Als je Exchange 2007 gebruikt dan kun je de Exchange Management Console gebruiken en dan in de eigenschappen van de mailbox van de gebruiker dit uitschakelen.
Outlook van de gebruiker blijft gewoon werken, staat los van het verbergen in de adreslijst.

[ Voor 11% gewijzigd door McWolf82 op 17-09-2010 11:19 ]