Toon posts:

Thunderbird Probleem !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mij Tbird 800 is nooit stil. Als ik helemaal niks doe dan werkt ie voor minimaal 50% !!!!
(system monitor winme)

Ik vind dit zo erg. Ik snap er niks van : komt het door winme of heb ik toevallig een slechte exemplaar ????

Alvast bedankt,

Tolga

Verwijderd

Is een of ander recovery program...kun je ergens uit zetten..alleen geen idee want win2k gaat er hier niet meer af :)

Verwijderd

Een Logitech muis kan ook nepwaardes afgeven.

Verwijderd

Topicstarter
Of misschien door system restore ???

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je system restore ?? Die heb ik uitgezet en nog steeds minimaal 50% processor gebruik... :'(

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 20:49 schreef tolga het volgende:
Bedoel je system restore ?? Die heb ik uitgezet en nog steeds minimaal 50% processor gebruik... :'(
heb ik ook, maar ik heb er geen last van.
je moet gewoon win 98 installeren

Verwijderd

Topicstarter
Dus jij zegt: Dit probleempje is normaal bij winme .

En waarom moet ik win98 installeren?

Verwijderd

Zou gewoon ff win98 erop gooien, kijken of ie hetzelfde probleem geeft...

Zo ja, probleem gevonden (lijkt nl typisch een van de vele vaag ME problemen), zo nee: Verder puzzelen :(

Lijkt me nauwelijks hardwarematig kunnen namelijk (zou een supervage bug in je HW zijn)

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Als je chello hebt, zou ik maar geen ME draaine.
ondersteund chello niet :) :)

maareh, kan goed zo'n vage fout zijn hoor..
check ff met andere proggie of ie zelfde waardes af geeft.. .gebruik je koe als meet instrument :)

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

ik heb chello, en ik draai redhat linux 7.0
draait als een tiet

Verwijderd

ik heb chello toch echt wel werkend gekregen op winME, maar het is toch naatje OS gauw trug naar 98SE

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

ja werkend krijgen is nie zo moeilijk.. wacht maar tot ie dadelijk geen dns servers meer gebruikt..
of geen dhcp lease meer krijgt... kom je in het zogenaamde discover/offer loop... lol.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 01:07 schreef AngryAngel het volgende:
ja werkend krijgen is nie zo moeilijk.. wacht maar tot ie dadelijk geen dns servers meer gebruikt..
of geen dhcp lease meer krijgt... kom je in het zogenaamde discover/offer loop... lol.
Wat zegt'ie nou weer ? >:)
Pagina: 1