Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Virus/worm in netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Bij mij op werk beginnen 1 voor 1 de pc's last te krijgen v an de zelfde kuren.
Ik vermoed daarom ook een virus of worm, kan bijna niet anders. Tekst valt weg, netwerk problemen, rare meldingen etc..

Ik heb de windowss server 2003 met Windows Defender en met Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool gescand maar beide hebben niks weten te traceren.

Hebben jullie nog handige tools voor mij waarmee ik deze worm eruit kan halen? zou fijn zijn want elke dag valt er wel een PC uit!

Alvast bedankt,

Verwijderd

Dit zal wel een opsom topic van allerlei AV/AM programma's worden.
Misschien kan je zelf even zoeken naar dit soort zaken?
Er zijn legio online AV scans voorhanden.
Verder kan ook diverse AM programma's vinden (ao malwarebytes)

Doe even zelf je best en toon wat inzet....

Verwijderd

Nouja ik denk meer dat Space88 naar 'speciale' programma's zoekt, maar die zijn er niet. Behalve als je weet wat er op je pc/server staat, malware, trojan, rootkit?

Je kunt zelf wat simpele scans uitvoeren, Registry/msconfig/hijackthis scan. Dan weet je in iedere geval of het iets simpels is of niet.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Wanneer je hier iets op GoT post hebben we een aantal verwachtingen. Een daarvan dat je eerst op zoek gaat en ook de resultaten hier vermeld en ook aangeeft waarom het volgens jou niet werkt.

Dit zie niet terug in jou post. Daarom gaat hij op slot. Lees voordat je een nieuw topic opent graag het volgende door: Het algemeen beleid

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.