Ik heb sinds kort een z5500, maar hij maakt nu een keiharde herrie vanuit de sub.
Het geluid wisselt, het kan de hele tijd op lage freq storen, maar ook uit het niets keiharde en dan ook echt keiharde bonken geven.
Hier valt niet mee te luisteren, ik doe dit nu dan ook via me koptelefoon in de control pod.
Direct op stopcontact ook al geprobeerd i.p.v. stekkerdoos, alles is ge-aard etc.
Ik had gelezen dat het ook aan de zekering kon liggen, maar volgens mij als de zekering kapot is doet de sub het helemaal niet meer?
Ik heb logitech ook al gemaild voor een vervanging, maar ik wil eerst weten wat dit is, misschien dat ik het zelf opgelost krijg.
wat me wel opvalt is dat als de sub een tijdje van het stroom gestaan heeft dat het gebrul een stuk minder is, maar zeker wel hoorbaar door de muziek heen.
Staat de stroom al een tijdje erop dan slaat dat ding op hol.
Control pod heb ik ook al gereset...
Is analoog aangesloten trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.
de sub doet dit ook met helemaal geen muziek aan.
als ik het geluid in windows demp doet de sub nog steeds 'bonken'.
Demp ik het geluid via de control pod hoor ik niks meer.
Misschien een electronica expert??
Het geluid wisselt, het kan de hele tijd op lage freq storen, maar ook uit het niets keiharde en dan ook echt keiharde bonken geven.
Hier valt niet mee te luisteren, ik doe dit nu dan ook via me koptelefoon in de control pod.
Direct op stopcontact ook al geprobeerd i.p.v. stekkerdoos, alles is ge-aard etc.
Ik had gelezen dat het ook aan de zekering kon liggen, maar volgens mij als de zekering kapot is doet de sub het helemaal niet meer?
Ik heb logitech ook al gemaild voor een vervanging, maar ik wil eerst weten wat dit is, misschien dat ik het zelf opgelost krijg.
wat me wel opvalt is dat als de sub een tijdje van het stroom gestaan heeft dat het gebrul een stuk minder is, maar zeker wel hoorbaar door de muziek heen.
Staat de stroom al een tijdje erop dan slaat dat ding op hol.
Control pod heb ik ook al gereset...
Is analoog aangesloten trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.
de sub doet dit ook met helemaal geen muziek aan.
als ik het geluid in windows demp doet de sub nog steeds 'bonken'.
Demp ik het geluid via de control pod hoor ik niks meer.
Misschien een electronica expert??
[ Voor 11% gewijzigd door Mr.Joker op 10-09-2010 01:47 ]